25 סימנים שאתה מצליח בחיים שלך (גם אם זה לא מרגיש ככה)

אם אתה מתנדנד בערסל בבית החלומות שבנית באי הפרטי שלך, כנראה שהצלחת בחיים אבל הפוסט הזה בא לבחון את המהות שלך. כסף, אהבה, הגשמה ובריאות זה פחות או יותר מה שאדם צריך כדי להרגיש שהצליח אבל גם לא מעט תובנות ודרכי התמודדות עם מצבים יכולות להעיד אם אתה לפחות בדרך הנכונה במבחינה רגשית.

ראו גם: 20 תרגילי מחשבה מבריקים שישפרו לך את החיים

מדי יום אתה נבחן בנצחונות קטנים מול דיכאונות גדולים והפוך. אבל איך אתה חי עם עצמך? זה המפתח כאן.

1. מערכות היחסים שלך עם אנשים פחות דרמטיות מבעבר. זה לא כולל את שחקני הבימה או הקאמרי. לרוב, קשרים דרמטיים עם טלטלות יתר אינם סימן חיובי. ככל שמתבגרים מוצאים אנשים רגועים ויותר מתאימים לנו.

2. אין לך אולי את סכום הכסף שאתה מאחל לעצמך, אבל אתה חי חיים עשירים. הרי, כסף לא יכול למלא את חייך בהכרח. אבל אם אתה רוכש את הדברים שמספקים אותך, יכול ליהנות מדברים פשוטים, מצבך כבר טוב. כמובן, מכונית למבורגיני לא תזיק.

3. אינך חושש לפנות לאחרים לתמיכה. אינך תקוע באגו של עצמך והבנת שרשת חברים סביבך יכולה להיות מקור לכוח ואפילו להציל חיים. אתה לא מרגיש בושה לבקש עזרה. בקיצור, הבנת שאינך אלוהים.

4. אתה מרגיש כמו בבית במקום מגוריך. זה לא מובן מאליו להרגיש כמו בבית. גם בביתנו ניתן לחוש ניכור, אי שביעות רצון ומועקה. הבית שלך אמור להרגיש באמת כך.

5. הסטנדרטים שלך עלו עם הזמן. לגבי כל דבר, אנשים, עבודות, מסעדות ומה לא. אדם שמעריך את עצמו ידרוש שסביבתו תתאים לו. פעם עשינו שטויות, דברים שהיינו מתבזים להודות בהם. שלא לדבר על הדייטים מגיהנום שנקלענו אליהם.

6. אתה משחרר דברים שאינם עושים לך טוב. תקף לגבי זוגיות או קריירה. אין טעם להישאר במקום שעושה לך רע וכשהיינו צעירים נתקענו במצבים חסרי אונים רק כי “לא נעים לי” וכאלה.

7. יש לך רגעים שאתה מביט לעבר המראה ודווקא אוהב את מה שאתה רואה. הקטע המטופש בו אנחנו אמורים להתאהב ב”אני והבבואה שלי” הוא אולי קלישאתי אבל עדיין אתה אמור לחבב את הפרצוף שלך מדי פעם.

8. אתה עובד חזק על “המבקר הפנימי” שלך ומשתדל לאמץ חשיבה יותר חיובית לגבי אנשים ומצבים. קל לשקוע בתחושות דאון וייאוש, להיכנע לשחור ולהרים ידיים אבל לפעמים הדברים אינם כה נוראים כמו שפעם היית חושב שכן. הכל יחסי ובסך הכל המציאות היא מה שאתה באמת עושה ממנה. ללמוד לצנזר מחשבות שליליות זו עבודה עילאית.

9. למדת שכשלונות ועיכובים הם חלק מצמיחה אישית. וחוץ מזה, כשתצליח יום אחד יהיה נחמד שיהיו לך כמה סיפורי כישלון טובים כדי לספר עליהם כשיראיינו אותך בתקשורת.

10. יש לך מערכת תמיכה של חברים טובים שיעשו הכל עבורך. ומדובר בחברים באמת טובים. לא רק כאלה שיעשו לך לייק ויגיבו יפה בפוסטים שלך לאורך השנים.

11. אתה שומע הרבה “אני אוהב אותך” מבני משפחה, בן זוג וחברים סביבך. כן, למצוא כאלה שבאמת אוהבים זה לא פשוט. ואם כבר מצאת כאלה, שיגידו את זה.

12. קיבלת את מה שלא תוכלי לשנות ושינית את מה שאינל מוכן לקבל. כן, יש רגע בחיים שאין טעם להילחם בתחנות רוח. אפילו דון קישוט היה מסכים.

13. אינך מאשים את הוריך. הם מה שהם ולמדת להבין ולקבל זאת. כן, הם רק בני אדם וברוב המקרים הם עשו את המקסימום שהם ידעו לעשות. אין טעם להתחשבן איתם. חוץ מעל הפעם ההוא שזרקו את החבר הרוקר שלכן לכל הרוחות.

14. אינך מתלונן הרבה אלא מתמקד בלמצוא פתרונות. הסעיף הזה קורע אותי. יום בלי לקטר אינו יום עבורי. לפעמים אנחנו רוצות להתבכיין ולא לשמוע פתרון פרקטי לכל דבר.

15. הפסקת לחשוב מה אחרים חושבים עליך. בעיקר כי זה לא מעניין, לא רלבנטי, לא חשוב. אלא אם הסתפרתם כמו מפלצת ואז כדאי להקשיב.

16. אתה שמח עבור האקסים שלך כשהם עברו הלאה. כן, אם זה לא הלך ביניכם, למה שלא תאחלו להם מכל טוב? זה לא על חשבונכם. אז להפסיק להתמרמר מול התמונות שלהם בפייסבוק מחובקים עם אהבתם החדשה. תתקדמו.

17. אתה מחובר לרגשות שלך ואין לך חשש מלהביע אותם. להיות מופנם כי אתה חושש להתבטא זה גרוע. אל תפחד להשמיע קול ולעמוד על שלך. כן, גם האמת היא אופציה.

18. יש לך תשוקות שאתה רודף אחריהן ולא מוותר עד שתגשים אותן. אתה אדם שלא רק חולם אלא רודף אחר החלומות שלו. ככזה, הסיכוי שיתגשמו גדל.

19. אתה מסוגל לקבל מחמאות בלי להתנצל או להוריד מערכן.

20. יש לך דברים לצפות להם. אינך חי ללא מטרות, בלי שאיפות או פעולות שיביאו לך ערך. ואפרופו דברים לצפות להם, שיחזרו עם עונה חדשה של “שובר שורות”! משהו לצפות לו בהחלט!

21. יש לך מטרות שהתגשמו. עשית משהו בחיים שהיה חשוב לך. אם תביט לאחור תוכל לחייך ולומר “עשיתי את זה בדיוק כמו שרציתי”. זה יכול להיות הקמת משפחה, קריירה מופלאה או ספר שכתבתם.

22. יש לך אמפתיה כלפי אחרים. אינך אדם אטום בעולם הזה. אתה מזדהה, מרגיש, יודע להושיט יד ולצאת בגדול מהתחת שלך עצמך.

23. אתה מחובר לעבודה שלך. ולא, הכוונה היא לא רק לטכנאים באינטרנט. יעני, יש לך סיבה לקום בבקרים.

24. אתה יודע להיפתח ולאהוב אחרים. כי בכל זאת, אהבה זה כואב אבל בלעדיה, מה הטעם לחיים?

דרך The open mind. תמונות: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן