הסיפור של האיש הזה מדוע איבר המין שלו נתקע בתוך צינור פשוט מרתק

ליאן טיין, גבר בן 61 מסין, הגיע לפני מספר ימים לבית החולים עם בעיה די מביכה: איבר המין שלו נתקע בתוך צינור פלסטיק וסרב לצאת. הרופאים המופתעים נאלצו לקרוא למכבי אש, שעזרו להם לשחרר את האיבר הכלוא של טיין בהליך רפואי שארך ארבע שעות.

לאחר שהאיבר שוחרר, טיין החליט לספר לעולם את הסיפור המופלא בעקבותיו הוא הגיע למצב הזה:

לפי דבריו של טיין, הכל קרה בגלל מזג האוויר. באותו יום היה חם מאוד, וטיין, שרצה לצבוע קיר בביתו, החליט לעשות זאת בעירום כדי להנות מהבריזה. בדיעבד, הוא מספר, זו היתה החלטה אומללה: הצבע והזיעה גרמו לו להחליק בצורה שגרמה לאיבר שלו להתקע בצינור הפלסטיק, שהיה מחובר באותה עת לקיר.

ראו: הזמין אונליין ערכה להגדלת איבר המין וזה מה ששלחו לו

הצינור הזה נועד לנקז מים שיוצאים מהמזגן שבביתו של טיין ולהוציא אותם החוצה, אך באותו זמן הוא לא היה פעיל (הגיוני. סביר להניח שאם המזגן היה פועל הוא לא היה צריך לצבוע בעירום). בשלב זה טיין עדיין לא הבין את עומק הצרה אליה הוא נקלע. הוא הוציא את הצינור ממקומו, וכשראה שהאיבר שלו תקוע שם הוא ניסה לשחרר אותו בעזרת שמן וסבון נוזלי. זה לא עבד.

זה היה השלב בו טיין החליט לנקוט בצעד ההגיוני האחרון שנשאר לו: ללכת לישון. כן. לישון. הוא חשב שבזמן השינה הוא “ירגע”, האיבר שלו יתכווץ בהתאם והצינור ישתחרר לבד. זה לא קרה. כשהוא התעורר בבוקר הוא מצא את הצינור עדיין מחובר אליו, ואת האיבר שתחתיו נפוח, אדמומי ודלקתי. לא. נעים. בכלל.

בשלב זה טיין שלנו בלע את כבודו ויצא אל בית החולים. הוא בעצמו מודה שהוא חושש שאף אחד לא יאמין לסיפור הזה. הוא כנראה צודק.

צילום מסך מתוך CEN

מסתבר שעולם הרפואה מלא בסיפורים על אנשים ש”תאונות מצערות” גרמו לכל מיני חפצים להתקע באיברי המין שלהם. כך למשל, הסיפור הנוכחי הזכיר לעיתונאים רבים סיפור משנת 2008 על כומר אמריקני שתלה ווילונות בביתו, כשלפתע מעד ונפל אחורנית היישר על תפוח אדמה שנתקע בעקבות הנפילה בתוך הישבן שלו.

המסקנה היחידה שאפשר להסיק משני הסיפורים האלה היא שכשאתם עוסקים בשיפוצים בבית – בבקשה עשו את זה כשאתם לבושים.

דרך Happy Place | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן