התינוקת הזו נולדה אהובה, אך בהמשך קורה לה משהו עצוב שחייב להשתנות

כמה עצוב שישנם הורים בעולם הזה שהביאו תינוק לעולם, גידלו אותו, חינכו אותו, הביאו לו הכל רק כדי לדחות אותו בגיל מאוחר יותר רק בגלל העדפותיו המיניות. ולחשוב שישנם כל כך הרבה הורים בעולם שלא יכולים אפילו להביא ילד. נתקלתי באחד הסרטונים המבריקים ביותר נגד אפליה כלפי לסביות, גייז, טרנסג’נדרים וביסקסואלים.

הסרטון, שהופץ תחת הכותרת “אפשר לשנות את זה” על ידי ארגון חוש”ן, נועד להעלות מודעות ולחדד את תחושת הנטישה שחשים כל לסבית, הומוסקסואל, טרנסג’נדר וביסקסואל. עלבון צורב להורים שהפנו אליהם גב. רק בגלל מה שהם עושים במיטה הפרטית שלהם.

ראו תגובה לעירית לינור: פונדקאות של הומואים אינה סחר בנשים

עם כל הכבוד לאירועי הגאווה, אחוזים גדולים מהאוכלוסיה עדיין תקועים בארון של אטימות ומסרבים להכיר בילדיהם. לעולם לא אבין איך ניתן ב-2014 לחיות עם דעות קדומות ולחוש בושה כלפי הילד שהביאו שהוא בשר מבשרם. ילד שלא חטא בדבר ורק רוצה לאהוב את מי שהוא אוהב. הסרטון הזה מעביר את המסר באופן ישיר וחד והוא פשוט משאיר אותך בתחושה כל כך קשה.

בארגון הזה רוצים לעורר שינוי, לתת במה לשמיעת הסיפורים האישיים של אינספור צעירים מהקהילה והם ישמחו לקבל תרומות כדי להמשיך ולהיאבק נגד דחיה, ואפליה. אנשים צריכים פחות להתחשב ב”מה מקובל בחברה” ולחיות יותר בפתיחות כלפי היקר מכל. זה אותו ילד. אתם אותם הורים.

הסרטון נעשה במסגרת לימודי הקופירייטינג של “הבצפר”, יוצר הסרטון, תסריט וקונספט: עידו כהן, במאי: עמרי רוט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן