10 גאדג’טים מפנקים במיוחד למכונית שלכם

אומרים שהאוטו הוא השגריר של הבית על הכביש. זה המקום בו אנחנו מרגישים בטוחים גם כשאנחנו רחוקים משם וזה לא סתם: בעלי מכוניות מבלים בהן הרבה מאוד שעות בשבוע, לעתים רק קצת פחות מהבית ומהמשרד.

ראו גם: 10 גאדג’טים כייפים לעמדת העבודה

ואם כבר להיות השגריר של הבית – למה לא לצ’פר את השגרירות הזו בכמה גאדג’טים מגניבים לחלוטין שיהפכו את השהות שלכם בה להרבה יותר נעימה? הנה 10 הצעות לגאדג’טים כאלה שאתם יכולים להזמין לאוטו שלכם כבר היום. אתם יכולים להתייחס לזה כסוג של שיפוץ.

1. מיקרו

בבית יש לכם מיקרו – אז למה לא באוטו? המיקרו הקטן הזה שנמכר לפני כמה שנים ברשת האלקטרוניקה הבריטת Maplin יהפוך את האוטו שלכם למטבח קטן, בו תוכלו לחמם ארוחות ולאכול אותן בפקקים. המיקרו מתחבר לשקע המצת, והמחיר שלו הוא כ-520 שקלים (או 90 פאונד אם אתם גרים בבריטניה).

הבעיה היחידה? כבר די קשה למכור את המיקרו הזה בשוק. או בגלל שהוא הפך ללהיט מדהים, או בגלל שאנשים הבינו שזה לא ממש בריא לסגור את עצמם במכונית אחת עם מכשיר שמשתמש בקרינה כדי לחמם אוכל. כך או כך, מדי כמה שנים חברה אלקטרונית אחרת מוציאה מוצרים דומים, ואנחנו די בטוחים שזו לא הפעם האחרונה שנשמע על מיקרו לאוטו.

2. מתקן פאנצ’רים אוטומטי

ResQ היא ערכה אוטומטית לתיקון פאנ’צרים, שתאטום את החור בגלגל שלכם בתוך 8 דקות בלבד – בלי שתצטרכו להוציא את הג’ק מתא המטען.

שימו לב שלא מדובר בתיקון ארוך טווח – לאחר מילוי הגלגל עדיין תצטרכו לקפוץ לפאנצ’ר מאעכר כדי לסתום באופן קבוע את החור. עם זאת, זה עדיין יאפשר גם למוגבלים-מכנית שבינכם לתקן את הפאנצ’ר עד שמגיעים לפאנצ’ריה. גם זה משהו.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV נטען מרשת החשמל הביתית!

מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא רכב פלאג-אין הנטען גם מרשת החשמל הביתית. הרכב מספק אפשרות ייחודית לנסיעה באמצעות חשמל בלבד למרחק של עד 52 ק”מ ובמהירות של עד 120 קמ”ש, לפי נתוני היצרן, מה שמספק לרכב תצרוכת דלק ממוצעת של 52.6 ק”מ לליטר! לפי נתוני היצרן.

 

3. שולחן מנהלים

אם אתם לא מסוגלים להתנתק אף פעם מהמשרד, אולי כדאי שתהפכו את האוטו שלכם למשרד על גלגלים. בעזרת שולחנות המנהלים של חברת Mobile Desk תוכלו להפוך את המושב הסמוך לנהג לשולחן עבודה לכל עניין ודבר, שיכול להחזיק לפטופ, ניירת, ציוד משרדי ועוד.

שימו לב שלהתעסק בלפטופ בזמן נסיעה זה ממש ממש מסוכן (כן, גם בפקקים) – אבל הפתרון הזה כן יוכל לתת לכם אפשרות נוחה לעצור בצד הדרך ולענות למיילים דחופים.

4. להגן על המכונית בסטייל

לא רוצים שהאוטוט שלכם יתלכלך, אבל גם לא רוצים להיות מהאנשים המעצבנים האלה שמשתמשים בכיסוי בד לבן? קבלו את ה-CarCapsule – קפסולה מתנפחת ואטומה, שתאפשר לכם להשאיר את האוטו בכל מקום בלי שתצטרכו לפחד שכלב תועה יעשה את צרכיו על הגלגלים שלכם.

כן – הדבר הזה אמיתי. המחירים נעים באיזור ה-400$, תלוי בגודל המכונית עליה אתם רוצים להגן.

5. שטיח מונע החלקה

גאדג’ט לא טכנולוגי בעלי אבל כל כך שימושי: שטיחון קטן שעשוי מחומר שאינו מחליק, שאפשר להצמיד לדאשבורד ואז להניח עליו את כל הגאדג’טים והפיצ’יפקעס שיש לכם בכיס ואתם לא רוצים שיפלו ויילכו לאיבוד אי שם מתחת למושבים.

השטיח הספציפי שבתמונה ניתן לרכישה מ-ThinkGeek בעלות של 8 דולרים (לא כולל משלוח), אבל ניתן למצוא מוצרים דומים בחנויות נוחות בתחנות דלק בארץ, בעלות של שקלים בודדים. שווה!

6. מי צריך רדיו?

אם כבר מזמן הפסקתם להשתמש ברדיו שברכב, אולי הדק של חברת Oxygen יעניין אתכם: המתקן הזה יאפשר לכם לחבר אליו את האייפון כל שזה יהפוך לערכת מולטימדיה בתוך הרכב, שכוללת כמובן את כל האפליקציות והתכנים שכבר מותקנים לכם עליו.

המיקום המסורתי של הרדיו אידיאלי לשימוש ב-Waze, הפעלת קבצי הודעה וקבלת שיחות (רק בדיבורית כמובן!). 150 אירו, לא כולל התקנה, והפלא יכול להיות שלכם.

7. מחזיק מפתחות שוויצרי

גם את המפתחות לאוטו אפשר לפנק עם גאדג’ט מטורף – והאולר-מחזיק מפתחות הזה הוא בהחלט מטורף. בתוך אריזה שגודלה כקופסת גפרורים אתם יכולים להסתיר שלושה “להבים” של מפתחות (כאן תוכלו לבדוק אם מפתח הרכב שלכם יכול להתאים), ולהוציא אותם בהתאם לצרכים. חוץ מזה האולר הזה גם מסתיר דיסק און קי (או אינסייד קי), פנס קטן ופותחן בקבוקים.

8. שנ”צ

מתכננים נסיעה ארוכה ומפחדים להירדם באמצע? בעזרת המזרן המתנפח הזה תוכלו להפוך את המושב האחורי למיטה, ולהתרענן לכם עם שנת צהריים נחוצה לפני שתחזרו שוב לשבת מאחורי ההגה. כמו חלום.

9. הקפה הכי טרי

כולם יכולים לחמם נסקפה בבית ולקחת אותו במיחם איתם באוטו – אבל בעזרת מכונת הקפה של Handpresso תוכלו לחלוט לכם מנת אספרסו טרייה ומעוררת באמצע הנסיעה. אפשר להשתמש בקפסולות או הקפה שנטחן מראש. את הכוסות תצטרכו להביא מהבית.

10. אור החירום הכי גבוה

לעצור בצד הכביש כשיש תקלה באוטו זה פחד אלוהים. גם כשמפעילים אורות מהבהבים ומציבים את המשולש, תמיד יש סיכוי שנהג לא עירני לא ישים לב ויגלח לכם את הדלת במקרה הטוב, או ישלח אתכם לבית חולים במקרה הרע. תאורת החירום הזו, שעומדת על גג האוטו כמו אנטנה, מאירה למרחקים ומגדילה את הסיכויים שלכם לתפוס את תשומת לבם של הנהגים האחרים.

גם עם תאורת הרחוב, שימו לב שלא מומלץ להישאר באוטו או בצד הכביש כשמבצעים עצירת חירום. במקום זה, יש לעבור את גדר ההפרדה, להתרחק כמה שאפשר מהכביש ולהזמין גרר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן