אוסמוזה הפוכה – גם בריא וגם טעים!

אוסמוזה הפוכה – גם בריא וגם טעים!
מעטים האנשים אשר מוזגים לעצמם כוס מי ברז ושותים לרוויה, כולנו מכירים את נושא החלודה הנמצאת במערכת הצנרות המובילות את המים לביתנו, אך מעבר לכך חשוב לדעת שבמים נמצאים חומרים מזיקים רבים, ביניהם כלור, חומרי ריסוס ומתכות כבדות העלולות לגרום נזק רב לגופנו במידה ונשתה מים אלו ללא שום סינון כזה או אחר.
ההתקדמות הטכנולוגית של התקופה האחרונה לא פוסחת גם על מערכות סינון המים הביתיות, כאשר נכון להיום השיטה הטובה ביותר להוצאה מוחלטת של 100% מהחיידקים הנמצאים במי השתייה שלנו הינה באמצעות שיטת אוסמוזה הפוכה ובסיומה החדרת יונים המנטרלים את כלל המזיקים במים, באמצעות דיוניזציה.
בר מים בשיטת אוסמוזה הפוכה ודיוניזציה, כמו בר המים המוצלח של חברת AQUATHIN, מבצע שימוש בשלושה סוגי מסננים. מסננים אלו פועלים גם בתנאים הקשים ביותר ומסייעים בהוצאת כלל החומרים המוצקים מהמים, באמצעות מסנן פחם והעברת המים במסננת ממברנה, בעלת פתחים מיקרוסקופיים המאפשרים מעבר של מולקולות מים בלבד ומסננות מולקולות כלור וחלודה.
בסיומו של התהליך מתבצעת דיוניזציה, הוספת יונים חשמליים למים המטהרים את המים באופן מוחלט מהחיידקים, כך שגם מים נגועים, הזורמים באחד מהכפרים הנידחים ביותר באפריקה שיעברו טיהור בבר מים של AQUATHIN, יהפכו למים טהורים וראויים לשתייה.
ברי המים של חברת AQUATHIN USA נבדקו על ידי הסוכנות האמריקאית לאיכות הסביבה, ה-EPA ונמצאו כמותג בעל איכות הסינון הגבוהה ביותר בהשוואה למותגי סינון מים הנמכרים בארצות הברית ודורשים את אישור הסוכנות לשיווק ומכירה במדינה.
תהליך אוסמוזה הפוכה ודיוניזציה מאפשרים סינון שמנים, דלקים ומתכות כבדות הנמצאות במים, כאשר תהליך טיהור מים זה נמצא בשימוש בתעשיות רבות בכלל תחומי החיים וביניהם תעשיית התרופות והרפואה, שכן זוהי שיטת הסינון הטובה ביותר כיום המעניקה סינון מוחלט למים.
בר המים של חברת AQUATHIN USA הינו המתקדם והאיכותי ביותר וכולל מנגנון בקרה דיגיטלי ייחודי המעניק אינדיקציה לתקינות פעילות הטיהור, ובכך מאפשר לכם לשתות בראש שקט מים טהורים ובריאים המשפרים את איכות חייכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן