החזרת אהבה מיידית

הרומנים הגדולים וסרטי האהבה אליהם אנו נחשפים במהלך ימי חיינו, מראים לנו שאהבה אמיתית מגיעה לכל אחד מאיתנו רק פעם בחיים. ואכן, ככל שאנו גדלים ומתבגרים אנו מבינים שמציאת בן הזוג המושלם אינה משימה פשוטה כלל וכלל וכאשר אנו פוגשים באהבה שכזאת, עלינו להחזיק בה ולא להרפות.
כאשר אנו נמצאים בקשר זוגי שבסיסו אהבה גדולה ואמיתית, אנו עושים הכול בכדי לשמר ולהעצים אותה. אך לפעמים המנהגים והגינונים הייחודיים שלנו עלולים להראות לצד השני כטרחניים, שגרה שעלולה לגרום לבן הזוג לאי נחת ולגרום לו לחשוב שהוא אוהב אותנו פחות בשל כך.
חשבו על הקשר הגדול שלכם, אהבה גדולה והמון שמחה אפפה אתכם במשך תקופה ארוכה, אך ביום בהיר אחד בן הזוג החליט שהוא מעוניין לסיים את הקשר.
בראש ובראשונה חשוב לזכור שמבחינת בן הזוג לא מדובר על החלטה של רגע, אלא תקופה ארוכה שבה ההתנהלות שלכם מעצבנת אותו, עצבים אשר מקהים את חושיו וגורמים לו לתת משקל משני לאהבה הגדולה שלו אליכם.
תורת הקבלה היהודית מאפשרת לכל אחד מאיתנו לבצע תהליך של החזרת אהבה מיידית, בעזרת סגולות מיוחדות המותאמות באופן אישי לכל אחד ובהתאם למושא אהבתו. תהליך זה כולל ביצוע קפדני של מספר פעולות המבטיחות את חזרתו של האהוב או האהובה האחת לחיינו.
תהליך זה אינו מתאים לכל אחד מהסיבה הפשוטה שדרושה אמונה גדולה וביטחון עצמי בהצלחת התהליך. דרישות אלו לא נועדו על מנת לבצע מניפולציה פסיכולוגית, אלא מיועדת להעניק לאדם תעצומות נפשיות לביצוע התהליך הייחודי בצורה מדויקת, וזאת בכדי שיצליח.
רבים יאמרו שזהו תהליך הנובע מאגואיסטיות מוחלטת, שאין לה מקום בחברה המתבססת חופש המחשבה של הפרט. ואכן לפני שניגשים לתהליך זה יש לחשוב על בן הזוג, האם הוא הצהיר בפניכם שאתם האהבה הגדולה שלו? האם הוא באמת היה מעוניין לוותר על אושר גדול בגלל חסך קטן שאתם יכולים לעזור לו להתעלם ממנו ובכך להעניק לו את האושר הגדול ביותר של חייו.
אהבה גדולה מגיעה רק פעם בחיים ולכן אין לוותר עליה לעולם ויש לעשות הכול, כולל שינויים בהתנהלות שהפריעה לבן הזוג, אך גם לעזור לבן הזוג להתעלם מהם ולהתרכז במימוש אהבתו, וזאת בעזרת סגולות מיוחדות הכתובות בתורת הקבלה הקדושה ומאפשרות לנו למצוא את החצי השני שלנו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן