זה מה שעשתה “אם השנה” עם התינוקת שלה בחתונתה

כששונה קרטר-ברוקס נכנסה לכנסייה כדי להתחתן, היא ידעה שהיא רוצה איתה לא רק את בעלה המיועד אלא גם את התינוקת המשותפת שלהם שנולדה חודש לפני המאורע המשמח. מכיוון שלדפוק כניסה לחתונה של עצמך עם עגלת תינוק זה לא הכי פוטוגני, שונה מצאה פתרון הרבה יותר “אלגנטי”: היא קשרה את התינוקת הזעירה, בת חודש בלבד, אל השובל של שמלת החתונה שלה.

ראו גם: ככה נראית היום התינוקת של גרבר

התמונה המדהימה הזו, שהועלתה לעמוד הפייסבוק של שונה, הפנתה אל האם הזו לא מעט אש מצד אנשים שטענו שמדובר ברשלנות פושעת. על פי המבקרים, התינוקת היתה יכולה לחטוף כוויות-חיכוך, להיחבט בעצמים שמונחים על הרצפה או להפצע באלף ואחת דרכים אחרות בעקבות הקשירה הלא ממש בטיחותית הזאת. חלק אף אמרו שהם מתכוונים להתקשר לרשויות הרווחה ולדווח על התעללות בתינוקת חסרת הישע הזו.

האם עצמה, לעומת זאת, לא מוצאת סיבה להתנצל. “הבת שלנו היתה ערה, ובטוחה לגמרי על השובל שלי”, היא כתבה, “מה שהיה הכי חשוב הוא שהלבבות שלנו היו עם ישו, שמגן עלינו תמיד!!!”. לאחר מכן האם הוסיפה שהיא לא מתרגשת מהתגובות הסוערות במדיה החברתית, שם לטענתה רק “מדברים ומדברים כל הזמן” ושבעקבות התמונה היא הפכה לסלבריטאית כי עכשיו “יש לה מעריצים”.

למרות הבטחון המלא, שונה הסירה כבר את התמונה המפלילה מעמוד הפייסבוק שלה. אולי היא הבינה בכל זאת את הכוח של המדיה או שפשוט נמאס לה מתשומת הלב והיא החליטה שעדיף להתמקד בחיי הנישואין שלה.

הזוג המאושר

מה שהכי מוזר בסיפור הזה הוא שאף אחד מבאי החתונה – כולל הכומר שחיתן בין השניים, לא מצא לנכון להעיר לכלה שלא ככה שומרים על תינוקת בת חודש. סביר להניח ששונה עצמה לא חשבה שהיא עושה משהו לא כשורה ושהיא בטח ובטח לא רצתה לפגוע בתינוקת שלה – ואפשר לצפות שבחדר שמלא באנשים שאוהבים אותה היה מי שהיה מסביר לה שיש דרכים בטוחות יותר להעביר את הזאטוטה הזו ממקום למקום.

דרך BuzzFeed | תמונות דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן