מפרסמים בפייסבוק? כל מה שאתם צריכים לדעת על כלי ניתוח הקהלים החדש

פייסבוק השיקה לאחרונה את Facebook Audience Insights, הכלים החדשים המעניקים פילוח ממוקד של משתמשים ומעניקים למפרסמים היכרות טובה יותר עם קהל הצרכנים ואת היכולת לייצר עבורם קמפיינים מפולחים יותר… הגיע הזמן להסתכל לצרכנים של העסק שלכם בעיניים.
לאחר שהשיקה את כלי המדידה החדשים עבור תוכן וידאו, פייסבוק חושפת את הדאטה שלה בפני המפרסמים ומעניקה להם את אחד הכלים המשמעותיים ביותר בכל הקשור לפירסום ממוקד. ה- audience insights, הושק במטרה לאפשר למפרסמים להפיק תובנות חיוניות מאותו דאטה ולשדר את המסרים השיווקיים באופן כזה שיגיע לקהל מטרה הרלוונטי והפוטנציאלי ביותר.

בעזרת הכלים החדשים, פייסבוק מאפשרת למפרסמים להגיע ל-3 קהלי יעד עיקריים:
1. קהל האוהדים בעמוד (או אירוע)
2. קהל מתוך הדאטה בייס של המותג
3. קהל המשתמשים הכללי בפייסבוק

3 הקהלים לניתוח דאטה
המשמעות היא אם כן היא, כי בפעם הראשונה פייסבוק מעניקה למפרסמים מידע חיוני הנוגע לקהל היעד, כדוגמת עמודים נוספים שמעניינים אותו, הרגלי צריכה, תחומי עיסוק, מעמד סוציו-אקונומי ונתונים מעניינים מעבר לנתונים דמוגרפיים בסיסיים. הממשק המובן מאליו של ניתוח קהל המשתמשים עם מנוע הפירסום של פייסבוק הופך את הפלטפורמה למדיה היעילה ביותר בשוק ולחלום הרטוב של כל מנהל שיווק שעד כה לא ידע להפיק מידע חיוני מהדאטה שצבר על קהל הלקוחות שלו. היכולת של פייסבוק להעניק לעסק שלכם ממשק שכזה, היוצר קורלציה בין הדאטה הקיימת לדאטה של פייסבוק, עשוי להניב עבורכם תובנות חדשות, להעצים את אפקטיביות הקמפיינים שאתם מעלים ולשנות את הדרך שבה אתם פורסים את העוגה התקציבית.

כלי הניתוח החדשים של פייסבוק: מגודל הבית שלכם ועד לאורח החיים שאימצתם

לצורך המחשה, אם אתם מנהלים עסק בתחום האופנה, תרצו לדעת כמה משתמשי פייסבוק מתגוררים בקרבת סניפי הרשת שלכם, את תחומי העניין שלהם, עמודים נוספים שהם אוהדים ואת ההתנהגות הצרכנית שלהם: האם הם נוהגים לבצע את הרכישה שלהם בחנויות עצמן או שמא אונליין ברשת? אם לבית האופנה שלכם מועדון לקוחות או חנות אינטרנטית, תוכלו ליצור קמפיין מדיה ממוקד הפונה לקהל היעד הרלוונטי שאכן נוהג לבצע רכישת בגדים ברשת, ובכך, להגדיל משמעותית את האפקטיביות של הקמפיין.
באופן דומה, תוכלו לשכלל את קמפיין מדיה שלכם ברגע שתדעו את רמת התדירות שבה קהל היעד שלכם נכנס לפייסבוק, ואת הדרך בה הוא גולש, מהמחשב או מהמובייל (בחלוקה למכשרים השונים).
התנהגות צרכנית ואופני צריכה באמצעות המידע החדש שתפיקו מהניתוח, תוכלו ליצור זנב ארוך של מודעות מדיה וקמפיינים, המפולחים לקהלי יעד שונים ומציגים בפניו את המסר השיווקי המותאם לו ביותר. האקו-סיסטם הייחודי שפייסבוק יוצרת באמצעות הכלים החדשים הופכים אותה לרלוונטית מתמיד עבור המפרסמים ומציעים להם את היכולת לדבר אל קהל הצרכנים על כל אותם דברים שבאמת מעניינים אותם.

הכותב הוא יואל א. שמיר, סמנכ”ל תוכן בחברת אקליפטוס

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן