הסיבה לנחיתת החירום: קקי של כלב

מטוס של US Airways שעשה דרכו מלוס אנג’לס לפילידלפיה נאלץ לבצע נחיתת חירום בקאנזס סיטי בסוף השבוע האחרון. הסיבה: כלב שהחליט לעשות את צרכיו במרכז המטוס, וגרם לנוסעים להקיא מהריח.

הכלב, שהתלווה לאחת הנוסעות ככלב נחייה, כנראה לא הצליח להתאפק והפך את המעבר של המטוס לשירותים הפרטיים שלו. במהלך הטיסה הוא עשה את צרכיו לפחות שלוש פעמים באותו המקום. בהתחלה הדיילות הצליחו לנקות את החבילות שהשאיר אחריו הכלב, אבל אחרי הפעם השלישית כבר נגמר להם נייר הטואלט וחומר הניקוי. הנוסעים שישבו בסמיכות לחבילה לא הצליחו להתגבר על הריח, וחלק מהם התחילו להקיא. בקיצור – סיוט.

ראו גם: נפתחה מסעדה נושא בית שימוש, החהיט: מנת קקי מוזהב

כזה, רק באוויר. תמונה: Shutterstock

בסופו של דבר, החליט הטייס לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה של קנזס סיטי, שם חיכה למטוס צוות ניקיון מיוחד שהצליח לנקות את השאריות ביעילות ובמהירות, מה שאפשר למטוס לחזור לאוויר ולהמשיך לייעדו המקורי.

“יש בטיסה שלי כלב גדול, והוא עשה מה שכלבים עושים והלך לשירותים כשהוא היה צריך, והשאיר חבילה באמצע המעבר”, כתב כריס לו, אחד הנוסעים הטיסה, בחשבון הטוויטר שלו: “אי אפשר להמציא דברים כאלה. הכלב עשה את צרכיו פעמיים. המטוס יבצע נחיתת חירום כי אנשים מתחילים להקיא. צוות לטיפול בחומרים מסוכנים צריך לעלות לסיפון”.

לאחר מכן, לו גם העלה תמונה של צוות הנקיון מטפל במטרד, וסיפר שהוא כלל לא מאשים את חברת הטיסה שלטענתו התנהגה בצורה הטובה ביותר שאפשר במקרים כאלה.

בעלת הכלב, שוודאי רצתה לקבור את עצמה באדמה במהלך הטיסה, אספה מכל הנוסעים פרטים, על מנת לפצות אותם בתלושי מתנה לרשת בתי הקפה סטארבקס. לטובת הכלב אפשר להגיד שהמטוס התעכב כשעתיים על מסלול הנחיתה לפני ההמראה – וזו כנראה הסיבה שהוא לא הצליח להתאפק.

דרך NBC News | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן