הזקן המדהים הזה גרם לפיטוריו של פרופסור לסוציולוגיה

קשה להתעלם מהזקן של פול רוף, מי שהיה עד לאחרונה פרופסור-עמית באוניברסיטת Charleston Southern. הפרופסור הזה משקיע הרבה זמן בשיער הפנים שלו – ונוטה לגשת איתו לתחרויות שפמים.

ראו מדע: גברים מזוקנים מושכים יותר

השפם הזה כל כך מרשים, עד שבעלי מבשלת בירה מקומית החליטו לעשות לו כבוד, ולפרסם את הציור הזה, שמבוסס לחלוטין על תמונה אמיתית של רוף, על פחיות הבירה שלהם. התמונה המקורית עליה מתבסס הציור לא שייכת לרוף, אלא לצלם המקצועי שצילם אותה באותה תחרות זקנים. מבשלת הבירה השתמשה בתמונה בלי רשותו של רוף, והוא שמע על הבירה בכיכובו רק כשזו היתה כבר בתהליכי ייצור.

הזקן המצטיין – תמונה דרך פייסבוק

מנהלי האוניברסיטה לא היו מרוצים. Charleston Southern היא אוניברסיטה נוצרית, והופעה של אחד מאנשי הסגל שלה על פחיות בירה היא אינה נוצרית מספיק להערכתם. זו הסיבה שביום שישי בבוקר קיבל רוף מכתב פיטורים.

“אמרו לי שזה לא ייצוג נאה לסביבה נוצרית”, סיפר הפרופסור המובטל: “אבל בשבילי סביבה נוצרית אומרת שני דברים עיקריים: לדאוג לזולת ולסלוח לאלה שהרגיזו אותך”.

תמונה דרך פייסבוק

רוף לא כועס על חברת הבירה שהשתמשה בתמונה שלו (להיפך – הוא רואה זו כמחמאה). הוא גם לא מתכוון להתגלח בקרוב. עמוד הפייסבוק שלו התמלא בימים האחרונים בהודעות תמיכה מסטודנטים שלו בעבר ובהווה – ויש לקוות שהוא והזקן המרשים שלו יזכו למצוא עבודה חדשה בקרוב.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן