דוגמניות מידות גדולות משחזרות את צילומי בגדי הים של “ספורטס אילוסטרייטד”

מה שטוב לבר רפאלי, שכיכבה בזמנו על שער ה”ספורטס אילוסטרייטד” בהחלט טוב עבור דוגמניות למידות גדולות. חברה אחת לבגדי ים בשם “Swimsuitsforall” הרימה את הביקיני והחליטה להראות לעולם שהמונח “סקסיות” חורג הרבה מעבר למידה 4 ויזמה לוח שנה עסיסי במיוחד.

מה שנותר לומר הוא שמזמן מידה זו לא נחשבת לסקסית במיוחד. בכל הנוגע לבגדי ים והלבשה תחתונה, בדרך כלל חברות הולכות על בחורות עם קימורים. במיוחד המגזין “ספורטס אילוסטרייטד” הנוטה לפרסם הרבה דוגמניות שהן פחות קייט מוס ויותר נשיות.

ראו גם: אם המאבק של האשה הזו תצליח כולנו נראה את הגוף שלנו אחרת

מה שיותר מטריד זו העובדה שהן תמיד נראות פתייניות ובפוזות מטופשות שנועדו לגרות בעיקר את הגבר ופחות לעודד נשים לרכוש בגד ים. המאבק לראות יותר נשים מלאות ופחות שלדים בין דפי הכרומו לא ממש מצליח ועדיין מעצבים רבים יעדיפו את המודל הרזה והגבוה. מגזינים עדיין משקיעים בפוטושופ מגוחך כדי להרזות כוכבות והדרך עוד ארוכה עד שנראה יותר דוגמניות מלאות מקבלות חוזים ומצטלמות לבגדים שאינם אוהלים. כיום כשמגייסים פיגורה מלאה יותר זה בדרך כלל למטרות גימיק ובאזז, כמו ההימור המוצלח של חברה להלבשה תחתונה, כשזו לקחה את הבלוגרית ריי שגב שתצטלם עבורה. נשים כגברים היו מבסוטים מהתוצאה וגם התעורר הדיון עד כמה ריי בכלל “מלאה”.

במקרה הנוכחי, מותג בגדי הים הבהיר ש”אנחנו מנסים לתת במה לנשים סקסיות מכל הסוגים, מלאות ביטחון עצמי”. הנשים המשתתפות בקמפיין הזה סיפרו שהן מרגישות שהן מקדמות מודל נשי אחר ומערערות את הדימוי הקיים. הן שואפות לתת תקווה לבנות אחרות שהנה, אפשר להצטלם יפה לבגדי ים גם בלי לשקול כמו הסטרפלס בלבד. הן בהחלט משקפות אותנטיות שכבר נעלמה בין הגלים.

החיים הוכיחו שרוב הנשים באשר הן לא ירגישו טוב עם הגוף שלהן ויהי מה. תמיד ימצאו איזה פגם בו. רזות כשמנות, אף אחת לא מרוצה לגמרי. דימוי גוף הוא נושא מורכב ותעשיית האופנה היא לא היחידה שמשפיעה עלינו. גם כשאשה שמנה מרזה ונראית כמו דוגמנית היא עדיין יכולה להרגיש כמו שמנה. עד שמושגי היופי יתרחבו, מדובר בקמפיין היותר מרענן שתראו הקיץ.

 

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן