20 טיפים של מומחים לשימוש מתקדם ברשתות החברתיות

רשתות חברתיות. זה אולי נראה פשוט מבחוץ, אבל כשתתחילו לקדם בהן את העסק שלכם, אתם עלולים לגלות עולם מורכב יותר מזה שדמיינתם; עולם שיש בו חוקים וכללים, קודים של התנהגות, ניסיונות אינסופיים למצוא חן ולמשוך תשומת לב, יש את מלכי הכיתה ואת אלה שמחזרים אחריהם: קצת כמו חצר בית ספר תיכון בשעת ההפסקה.

כדי לעשות לכם קצת סדר בבלבול ולדאוג שלא תישארו לבד בכיתה הריקה, הנה 20 עצות של מומחים אמיתיים, בעלי ניסיון ברשתות החברתיות:

1. “התמודדו עם העומס של הרשתות החברתיות באמצעות מנגנון פשוט. אל תהיו נוכחים בכל הרשתות החברתיות שיש – רק באלה בהן הקהל שלכם שוהה הרבה זמן, שם גם תוכלו לעזור לו” – מייק גינגריץ’, מייסד .Tabsite

2. “שתפו את הסיבה שבגללה אתם אוהבים את מה שאתם עושים. אם אתם לא יכולים לספר את זה, גם לא תוכלו למכור את זה” – וורן נייט, מומחה לרשתות חברתיות ומסחר דיגטילי.

3. “מדיה חברתית היא כמו נטוורקינג וירטואלי. השקיעו זמן בבניית מערכות יחסים, בדיוק כמו שהייתם עושים פנים מול פנים”. – לאורה קמינגס, הבעלים של NineDotz Consulting.

4. “היו עקביים והיו עצמכם” – שון דצוזה, חברת .Psychotactics.

5. “אל תדברו אל אנשים, דברו עם אנשים” – קתרין ראסל, אשת תוכן.

6. “למדו מהמומחים ואף פעם אל תסכימו לוותר על שיעור או סמינר בנושא מדיה חברתית” – צ’ארלס ריוור ראנינג, Constant Contact.

7. “אתם לא צריכים ליצור אך ורק תוכן מקורי, אלא להיות מקור טוב לתכנים שמעוררים עניין בתעשייה שלכם” – שנון פולקנר, מנכ”לית Delphis Creative Marketing Solutions

8. “איכות מנצחת כמות. בחרו רשת חברתית אחת או שתיים, והקדישו את זמנכם כדי ללמוד אותן היטב ולנצל אותן כמו שצריך” – ג’וזף קול, איש תוכן.

9. “אחרי שתיצרו את החשבונות שלכם, עקבו אחרי עסקים שחושבים כמוכם, הקדישו קצת זמן להסתכל וללמוד את האופי של הפלטפורמה, ואז התחילו ליצור קשרים” – פאם ווד חברת Ballroom made simple.

10. “היו שימושיים והכרחיים” – ג’ון היידון, מייסד Inbound Zombie ומחבר Facebook for Dummies.

תמונה: Shutterstock

11 . “היו כנים, היו חמים, היו אותנטיים, ושימו את עצמכם בנעליים של הלקוחות שלכם” – קים גארסט, .Boom! Social

12. “חלקו משהו קטן כל יום. דברים קטנים נוטים לגדול ככל שעובר זמן” – אוסטין קלאון, מחבר Show Your Work!.

13. “השקיעו את כל מה שיש לכם בתוכן מקורי, והיו עקביים. כשזה עובד, מדובר במתנה” – מלוני דודרו, מייסדת .Top Dog Social Media

14. “ברשתות החברתיות תוכן מוביל לשיחה, שיחה בונה מערכות יחסים, ומערכות יחסים מובילות להחזרת ההשקעה” – רוברט קרוסו, מייסד ומנכ”ל Bundle Post.

15. “הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור רשת חברתית אחת ולשלוט בה היטב. בחרו את זו שאתם אוהבים להשתמש בה לחשבון האישי שלכם ושאתם מרגישים בנוח איתה. לימדו אותה עד לשליטה מלאה” – ג’וליה ס. קמפל, חברת J Campbell Social Marketing.

16. “הרבה יותר קל להזדהות עם תמונות מאשר עם טקסט, לכן כדאי לכם להשתמש בתמונות התוכן שלכם. את התמונות האלה גם אפשר אחר כך לשתף דרך Pinterest וכך לחלוק אותן גם ברשתות אחרות” – סינתיה שנצז, חברת .Oh So Pinteresting

17. “לימדו מהמתחרים שלכם ומהמקומות בהם הם משתתפים בדיאלוגים חברתיים. אל תנסו להמציא את הגלגל” – מייק סטלזנר, מייסד .Social Media Examiner

18. “אל תיקחו על עצמכם יותר מדי. התמקדו בדבר אחד ועשו אותו, כמו שצריך,] לפני שתמשיכו הלאה” – ליסה קלנר וויליאמס, מייסדת Sierra Tierra Marketing.

.19 “זהו את המטרות שלכם ורק אחר כך צרו לכם תוכנית” – אשלי טיילור אנדרסון, חברת .SinglePlatform-

.20 “לכל עסק יש סיפור. מה הסיפור שלך? שתפו אותו בדרך שתוכלו למשוך לקוחות ולעודד אותם לנקוט בפעולות” – רבקה ראדיס, אסטרטגאית מדיה חברתית,@rebekahardice

מוגש באמצעות לאומי עסקים שמסייעים לעסקים קטנים לגדול. כל עסק קטן מתחיל בחלום גדול. מוזמנים לשתף אותנו בחלום העסק שלכם בפייסבוק. יש לכם עסק עם סיפור מעורר השראה? כתבו לנו [email protected].

דרך Slideshare | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן