הבדיקות במגלשת המים הגבוהה בעולם הופסקו מיד עקב “תוצאות לא רצויות”

כאשר בונים את מגלשת המים הגבוהה בעולם יש כמה סיכונים מקצועיים שחייבים לקחת בחשבון: למשל, לגלות שהיא בעצם מלכודת מוות רטובה.

המהנדסים של מגלשת Verrückt אמנם לא מצאו את עצמם במצב הזה, אך הם בהחלט הגיעו לא רחוק ממנו עם פתיחת הבדיקות של המגלשה החדשה שלהם. ה-Verrückt היא מגלשת המים הגבוהה בעולם, בגובה 17 קומות.

לאחר חודשים ארוכים בהם המהנדסים בנו את המגלשה, לפני מספר ימים הם סוף סוף פתחו אותה לבדיקות ראשוניות. ואז, כעבור דקות ספורות בלבד – הם החליטו להפסיק את הבדיקות, לאחר שהם גילו שהמגלשה מעיפה לאוויר את בובות הדמה שהשתתפו בניסוי.

אופס.

ראו גם: 15 מגלשות המים המגניבות בעולם

from

on

בימים האחרונים נפוצו שמועות רבות לגבי זה שהמגלשה העיפה לאוויר בני אדם שהוזמנו לנסות אותה, ולכן פתיחתה לקהל הרחב, שהיתה אמורה להיערך בסוף השבוע האחרון, נדחתה ליוני. השמועות לא נכונות ב-100%. פתיחת המגלשה נדחתה והמגלשה אכן העיפה נסיינים לאוויר – אך בשלב זה, הנסיינים עדיין לא היו בני אדם.

“אני יכול להבטיח שאף נסיינים אנושיים לא הועפו לאוויר מהמגלשה, כי אף נסיינים אנושיים לא ניסו עדיין את המגלשה”, סיפר הדובר של פארק השעשועים שבשטחו הוקמה המפלצת. לדבריו, בשלבים המוקדמים של הבדיקות ה”נסיינים” הם שקי חול וחיישנים למדידת מהירות ולחץ, שאמורים לבדוק שהמתקן בטוח לשימוש בני אדם.

כאמור, הבדיקות לא היו אופטימליות – והמהנדסים נאלצו לדחות את הפתיחה כדי לבצע “תיקונים אחרונים” במגלשה. אם התיקונים יצליחו לסדר את הליקויים והבדיקות הבאות יוכיחו שהמגלשה בטוחה, היא תפתח לקהל ב-5.6. אם בא לכם לנסות אותה – אתם צריכים להגיע לפארק השעשועים שבקנזס סיטי בקנטאקי, ולוודא מראש שאתם לא סובלים מפחד גבהים.

דרך io9

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן