הרבה אנשים באינסטוש כועסים על רותם סלע בגלל התיק הזה

הפוסט האחרון שהעלתה הדוגמנית והשחקנית רותם סלע בחשבון האינסטגרם שלה הפך לחתיכת תיק. התמונה, של תיק אדום בוהק מבית היוצר של מעצב העילית מייקל קורס, גררה מעל 10 אלף לייקים ומבול תגובות זועמות בקרב עוקביה הרבים (מעל מאה אלף) בדיון סוער שממשיך גם ברגעים אלה.

פורסם בעבר איך סלע מתגאה בעובדה שכבר שנים ארוכות היא לא צורכת בשר ובשנה האחרונה היא אף הצטרפה לעולם הטבעונות. כלומר, היא הפכה לבחרה שלא ניזונה ממזון שמקורו מן החי. מאחר ומדובר, ככל הנראה, בתיק עור, חלק מהעוקבים הפגועים של סלע קראו לה “צבועה!” משום שרק לאחרונה הופיעה סלע בפרסומת המעודדת טבעונות. אחת המגיבות כתבה לה: “טבעונות ואוהבת עור? נשמע לך הגיוני? אז איפה פה הטבעונית? טבעונית מטעמי דיאטה, מה שנקרא”. משתמשת אחרת טענה: “מי שטבעוני לא אמור לתרום בכלום לתעשיית הבשר-שזה כולל באוכל, בבגדים ובתיקים…”.

ראו גם: קרב הטבעונות בין רותם סלע ליואב “הצל” אליאסי מקבל תפנית מפתיעה

המעריצות השרופות של סלע יצאו במהרה לקרב הגנה על האלילה שלהן וטענו כי “זה לא עניין של אף אחד מה היא עושה” ו”אולי התיק בכלל לא מעור” (עדכון: בוואלה טוענים שכן והנה האישור) ובגדול, הלינץ’ פוגעני ומיותר. המבקרים ענו ש”לא צריך להגן על אנשים באש ובמים-העבדה שיש פה צביעות היא לא משהו שאפשר להתווכח עליו. אז חבל על הזמן”.

הדוגמנית בר רפאלי והשחקנית נטע גרטי אף הן העלו תמונות של התיקים החדשים שלהן. כנראה מתנות שקיבלו בחינם או בהנחה משמעותית, אותן הן מקדמות יפה מול הקהל הגדול שלהן. פרסום מתנות ברשתות חברתיות זו תופעה נפוצה בקרב סלבריטאיות ארצנו ובדרך כלל היא עוברת בשקט. אך בעוד שבמקרים של גרטי ורפאלי הסתכמו התגובות ב”איזה יופי!” ו”תתחדשי!” אצל סלע עוקבים רבים זעמו בשל מה שהם זיהו כדו פרצופיות.

סלע. מקור: אינסטגרם

מה שבטוח, בלי להכריע לטובת צד זה או אחר, הדיון נטה להתלהמות יתר. אם אנשים רוצים להגיב אצל מישהו מומלץ שיעשו זאת בשפה מכובדת ובאופן ענייני. ניתן להעביר את אותן נקודות וטיעונים גם בלי התלהמות ותרבות דיון נמוך. דבר שרק מעורר אנטגוניזם. הדיון הזה כנראה ימשיך עוד שעות רבות אבל היה נחמד אילו כמה מהמגיבים שם היו לפחות כותבים “תיק עור” ולא “תיק אור”, אבל היי, אי אפשר הכל בחיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן