ההתחכמות החנונית של התלמידה הזו בספר המחזור עלתה לה בהרחקה

פאריס גריי בת ה-17 עדיין לא מאמינה שזה קרה לה. אחרי שלוש שנים של השקעה בלימודים, התלמידה המצטיינת קיבלה הודעה שהיא מורחקת מטקס הסיום של בית ספרה, וכי נאום הסיום שהיתה אמורה לשאת בו מבוטל. הסיבה: בדיחה דבילית וחנונית לגמרי שהיא פרסמה בספר המחזור.

על פי המסורת האמריקנית, כל תלמיד זכאי לכתוב משפט קצר שירשם כציטוט שלו בספר המחזור. המשפט של פאריס היה קשור לביולוגיה. “כשמתחיל להיות קשה, תמיד זכרו ל-Barium ,Carbon ,Potassium ,Thorium ,Astatine Arsenic ,Sulfur ,Uranium Phosphorus”, היא כתבה שם. על פניו – רשימה אקראית של יסודות כימיקליים.

אך כשבודקים את הטבלה המחזורית, נחשף המסר הסודי שהתלמידה הצפינה שם:

חמוד? בהחלט. חכם? כן. אז למה לבית הספר יש בעיה עם זה? הסיבה היא המילה Ass, או תחת, שאסורה לשימוש בספר המחזור. השמרנות האמריקנית, עליה שמענו גם בסיפור דומה של שובבות נעורים אמריקנית, מרימה שוב את ראשה – וקשה להתעלם מהצביעות.

גריי, כאמור, היא תלמידה מצטיינת. אימה מדגישה שבניגוד לחלק מחבריה ללימודים, היא אינה משתמשת בסמים או מצטרפת לכנופיות. היא למדה קשה, ואת החיבה שלה ללימודים אפשר גם לראות בבדיחה הזו. בנוסף לזה, הסגל החינוכי של בית הספר עבר על כל הטקסטים של ספר המחזור ואישר אותם. כנראה אף אחד להם לא היה חכם מספיק כדי לפענח את הקוד של גריי בזמן אמת.

יכול לעניין אתכם: נערה סולקה מנשף הסיום כי ההורים החרמנים לא הפסיקו לבהות בה

הנהלת בית הספר מכחישה את זה שהנערה הורחקה מטקס הסיום, ומסרה לתקשורת שהיא זימנה את אימה של פאריס לשיחה עם מנהל בית הספר והמפקח המקומי כדי לדון במעשה הקונדס שלה ולהחליט מה יהיו השלכותיו.

דרך Boing Boing | תמונה: צילום מסך דרך wsbtx

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן