בית ספר למשחק פורנו הראשון בישראל

אם עדיין לא החלטתם מה ללמוד באוניברסיטה וחשיפה זה משהו שתמיד קרץ לכם – אולי כדאי לכם לשקול את באמפ, בית הספר הראשון בישראל ללימודי משחק בסרטי פורנו, אותו ייסד שחקן הפורנו המוערך א. רמירז.

בית הספר פתח לאחרונה אתר חדש ויצא בקמפיין שנועד לשכנע גם אתכם שכדאי להרשם. הנה, תראו למשל את בוגרי המחזור הראשון של בית הספר נזכרים, ותגידו שאתם לא רוצים גם:

את האתר והסרטונים יצרו גל פרידמן ודני איסרליש. בית הספר, כמובן, אינו אמיתי, והמסר התרבותי שעומד מאחוריו חד כתער.

“בית-הספר ״הוקם״ כדי לענות על הדרישה של המציאות מכולנו – להתפשט ולחשוף הכל – בתוכניות ריאליטי, בסטטוסים בפייסבוק, בראיונות לתקשורת וכו׳. האינטימיות כהיכל נוקיה”, כתב לנו גל פרידמן: ” כשפליטי ריאליטי מקיימים ״כיתות אומן״ בתשלום ובהן מלמדים את סודותיהם – כיצד להיות ״דמות ריאליטי״ מעניינת, אנחנו החלטנו ללכת עד הסוף”.

עוד כתבות בנושא: זה מה שקורה כשהשוטר הטיפש בעולם עוצר כוכבנית פורנו

השקת הפרוייקט הזה, ביחד עם תחילת העונה החדשה של האח הגדול, וודאי אינה מקרית. צופי האח הגדול, אגב, אולי גם יזהו את אחד השחקנים כדייר המזוייף שנכנס אל נבכי הריאליטי של קשת כדי להכניס קצת עניין בפרקים הראשונים.

ביחד עם הדיווחים מלפני כמה שבועות על תוכנית ריאליטי אמריקנית חדשה שתנסה לאתר את כוכבת הפורנו הגדולה החדשה, יש אפילו סיכוי שעוד שנתיים-שלוש נראה פרסומות כאלה אמיתיות לגמרי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן