חיפוי זכוכית לחדר השינה – האם כדאי

חיפוי זכוכית הוא מוצר חדש יחסית בשוק העיצוב הישראלי אשר נכנס רק בשנים האחרונות לתודעת המעצבים ולא פחות חשוב מכך הצרכנים הישראלים. חיפוי כשמו כן הוא מודבק על קירות הבית ומאפשר לבעליו לעצב את הקירות באמצעים ייחודים ומיוחדים אשר לא היו קיימים בעבר. תהליך הייצור של החיפוי שבסופו הזכוכית הינה בעובי של כ-6 מ”מ מוביל לכך כי היא בטוחה לשימוש ולכן אין כול סכנה לשים אותה בחדר השינה בבית או בכול חדר אחר.

אילו סוגי חיפויים קיימים?

סוגי החיפויים נבדלים זה מזה בשני משתנים עיקריים, ראשית על כול חיפוי זכוכית ניתן להדפיס ציור שונה, מה שכמובן מעניק לכול חיפוי מראה ייחודי ומעניק ייחודיות גדולה יותר לחדר השינה. לצד זאת החיפויים עצמם נבדלים בסוג הזכוכית בה ניתן להשתמש, כאשר גם הסוג עצמו משפיע על עיצוב החיפוי. שני הסוגים הנפוצים הינם חיפוי העשוי מזכוכית ירקרקה עליה מודפס עיצוב כלשהו וחיפוי אשר עבר תהליך כימי אשר הוביל לכך כי הזכוכית תקבל גוון שקוף יותר מה שגם כן משפיע על סוגי העיצוב שניתן לבחור ולהשתמש בהם. בסופו של יום שני הסוגים פותחים בפנינו קשת אפשרויות חדשות לגמרי של עיצוב הבית ומאפשרות לנו להכניס מאפיינים שבעבר לא העלנו על דעתנו כי הם אפשריים.

חיפוי זכוכית בחמדוע לשים דר השינה?

כפי שאמרנו חיפויי זכוכית מהווים מוצר חדש יחסית אשר נעשה בו שימוש בעיקר במטבח ובחדר השירותים. אך אט אט מחלחלת ההבנה כי יש מקום לעשות שימוש בחיפויי זכוכית גם לחדר השנה וזאת עקב האפשרויות העיצוביות הרבות שמעניק לנו חיפוי הזכוכית. דרך אחת להסתכל על חיפויים היא כעל תמונה ברזולוציה גבוהה במיוחד אשר מאפשרת לנו להדפיס בה מה שאנו רוצים. לכן החיפוי מהווה את הפתרון המושלם לעצוב חדר השינה ומאפשר לנו להכניס אלמנטים שבעבר כלל לא חשבנו כי ישנה אפשרות כזו. כך לדוגמא מי שמעוניין בחדר שינה רומנטי יכול לבחור בתמונת נוף ולהדפיס אותה על החיפוי מה שכמובן יוביל אותנו לתוצאות מדהימות.

אילו עוד אפשרויות מעניק לנו חיפוי הזכוכית?

היתרון של חיפוי זכוכית אינו מסתכם אך ורק ביתרון העיצובי אלא ישנם עוד מספר פרמטרים אשר הופכים אותו לפתרון המושלם לחדר השינה. ראשית חיפויי זכוכית הינם קל במיוחד לניקוי, מה שמקל על תחזוקתם וזאת בין היתר מכיוון שמדובר במשטח אחיד וישר ללא חורים ונקבוביות. לצד זאת יש להזכיר כי התקנתם של החיפויים קלה מאוד ואינה דורשת כלל קדיחה בזכוכית. זוהי נקודה חשובה אשר צריך לשים לב עליה והיא הצורך לתכנן מראש את מיקום הזכוכית ואת מיקום התשתיות שיהיו לצידה וזאת מכיוון שלאחר התקנתה לא ניתן לקדוח בה בכדי להגיע לתשתיות השונות ובכלל זה גם לתשתית החשמל.

איך נבחר את החיפוי המתאים לנו?

כשמגיעים לנושאי עיצוב הבית וגם כך כאשר מדובר בעיצוב חדר השינה ובחירת חיפוי הזכוכית המתאים אנו צריכים קודם כול להקשיב לנטיותינו הפנימיות. מכיוון שבסופו של דבר אנו אלה שהולכים לישון ולחיות בדר השינה הרי שעמדתנו בנושא היא החשובה ביותר. על אף זאת מומלץ בכדי לדעת מהו סוג הזכוכית המתאים לנו כדאי להתייעץ עם מומחה לנושא, כגון מעצב פנים, אשר ייעץ לנו מה מתאים לנו ואיזה סוג ישרת אותנו באופן הטוב ביותר. כמובן שהמילה האחרונה בנושא תהיה שלנו אך המעצב יכול לכוון אותנו ולהכיר לנו דוגמאות של חיפויים שכלל לא חשבנו עליהם וכך לחשוף אותנו לעולם חדש.

המאמר בחסות שבירו גלאס עבודות חיפוי זכוכית http://www.shviro.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן