אל תפספסו: הקליפ מעורר המחלוקת של סיה עם רקדנית מהפנטת בת 11

הימים חלפו ולא ברור איך הצלחתי להחמיץ את אחד הקליפים היפים ושנויים במחלוקת שנראו לאחרונה. אבל תיקנתי את המחדל והנה הוא לפניכם. מדובר בסרטון ויראלי שרץ חזק ברשת לשיר “Chandelier” של הזמרת והפיזמונאית סיה פרלר האוסטרלית בו מככבת רקדנית מהפנטת בת 11 העונה לשם מאדי זיגלר.

הילדה הזו נראית כמו סיה בשנותיה המוקדמות אם להסתמך על הדימיון בתסרוקת. נכון, אומרים שילדים וכלבים תמיד גונבים את ההצגה אבל איזו הצגה! מאדי נותנת מופע מחשמל, דרמטי וממכר. אז מי הקסם? מדובר ברקדנית, דוגמנית, שחקנית ופרסונה אמריקנית שהחלה לרקוד מגיל שנתיים ואף כיכבה לצד אימה בתוכנית הריאליטי “Dance Moms”.

בקליפ המסוגנן הזה נראית מאדי הצעירה מפזזת, מקפצת ומדלגת בין החדרים של הבית על גבול השיגעון. נזכרתי בכריזמה הכובשת של נטלי פורטמן בסרט המשובח “לאון”. כנראה זה מה שיקרה עם כל נערה שאראה עם קארה. מה שבטוח, הכוריאוגרפיה הגאונית כאן משאירה אותך מרותק לדמותה.

תמהיל של תום ובגרות מתפרץ מהרקדנית הצעירה ומגיבים רבים טענו שהמופע של הלוליטה עם בגד גוף בגוון הזה שידר מיניות ואינו במקום. כנראה שאנשים מוציאים בעיות כי הם מחפשים. לדעתי, מדובר במפגן של כישרון נדיר ולגיטימי ואיני רואה שום בעיה עם הריקוד הזה. אנשים יראו מה שהם ירצו לראות ובאמנות כמו באמנות, הכל הולך. לאור העובדה שהקליפ הזה כבר מתקרב ל-10 מיליון צפיות, סיה ומאדי בהחלט יכולות לרקוד יחד בשמחה.

למעלה: מאדי, למטה: סיה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן