דברים שעשו עובדים במסעדות מזון מהיר כשאנשים לא ראו

מאת: נטלי ריער

אם אתם אוכלים לעתים קרובות במסעדות מהירות, אולי לא כדאי שתמשיכו לקרוא…

העובדים הבאים עשו דברים די מגעילים במשמרת שלהם והסיבה היחידה שתדעו מזה היא שהם החליטו להתוודות בעצמם, או יותר נכון – להשוויץ בראיות ברחבי הרשת.

מי שיביט בתמונות הבאות לא יוכל שלא לתהות מה מתרחש מאחורי הקלעים כשאף אחד לא מצלם, אבל ללא קשר למסעדה שבה תבחרו, לקח חשוב שכדאי להפנים הוא שאף פעם לא כדאי להתעסק עם מי שמכין לכם את האוכל.

1. עובד גלידריה צילם ג’וקים בעבודה והפיץ ברשת

קשה להאשים אותו – עובד לשעבר ברשת גלידריות הפיץ תמונות דוחות במיוחד שצילם במהלך עבודתו עם ההודאה “חשתי אשם רק מלחשוב על כך שעבדתי שם”. בתמונות כיכבו ג’וקים בגדלים שונים שהגיעו לכל מקום אפשרי; החל בנבכי המכשירים השונים ועד לגלידה עצמה. יאמי.

52e833adbd3ef.jpg

תמונה: סלפי ג’וק

2. הקפה הגיע עם סמלים שטנים

לא כולם חולקים אותו חוש הומור, על כך יעיד הסיפור הבא: עובד ברשת סטארבקס עיטר משקאות קפה בספרות ,”666″ וכוכב פנטגרם. הלקוחה, מורה בבית ספר בלואיזיאנה, לא גיחכה והמשיכה הלאה, אלא דאגה להעלות את התמונה של הקפה היצירתי לעמוד הפייסבוק של סטארבקס. תלונתה, כי ” היא הייתה כל כך מזועזעת שלא יכלה להביט בנותן השירות” (הרי הוא נציגו של האופל) והוסיפה כי עם כוכב הפנטגרם יכלה להתמודד, אבל כנוצריה “666” הידוע כ-“”The Number of The Beast – היה קיצוני מדי לטעמה. דובר הרשת שיגר התנצלות, אך העובד טרם אותר.

533b2c2806ffe.jpg

תמונה: הצד האפל של הקפה

 

3. העובדת ייבשה את הגרביים שלה על הגריל בעבודה

“גרביים וכפפות מתייבשים בתנור של העבודה חחח” יכל להיות סטטוס מצחיק אם מקום העבודה לא היה מסעדה ואם אותו התנור לא נועד לאפיית לחם.

אליס סייקס, עובדת במסעדת Subway באנגליה שעשתה את הטעות הזו הצטערה מאוד אחרי שלקוחות התלוננו בסניף המדובר. להגנתה, טענה שנרטבה בשטפונות שהיו באותה תקופה ולא רצתה לבלות את 9 שעות המשמרת בגרביים רטובים.

בנוסף, טענה כי התנור נוקה לאחר הייבוש – התנצלות אנושית וכנה שלא התקבלה יפה בצד השני. המסקנה – לא צריך להעלות כל דבר לאינסטגרם ואז לצייץ על זה בטוויטר, אבל ככה זה כשאתם בני 25.

article-2583399-1C61A7BD00000578-372_634x1120.jpgarticle-2583399-1C630D7D00000578-452_634x705.jpg

דרך Daily Mail

 

4. עובד בורגר קינג עשה אמבטיה בכיור של המסעדה

סניף של מסעדת בורגר קינג באוהיו, יכל לחסוך לעצמו וללקוחות שלו עוגמת נפש רבה אילו רק היה חוקר קצת יותר לעומק אודות אחד העובדים שהעסיק. העובד, ששמו כפי הנראה טימותי טאקט המכנה את עצמו “Mr. Unstable” העלה לעמוד ה-My Space שלו סרטון בן 4 דקות המתעד אותו עירום בכיור של המסעדה, מסתבן ומתקלח להנאתו. דוברי הרשת מיהרו להודיע ששני העובדים (מתקלח + צלם) שהיו מעורבים בפרשה, פוטרו.

 

5. העובד הלקקן של טאקו בל

תמונה שהופצה על ידי מקור לא ידוע ובה נראה עובד של הרשת מלקק ערימה מכובדת של טאקו’ס הציפה את עמוד הפייסבוק של טאקו בל. התמונה הועלתה לעמוד על ידי לקוחות שונים שדרשו לדעת את זהותו של העובד הלקקן. הרשת בתגובה פתחה בחקירה.

enhanced-buzz-10625-1370278231-23 (1).jpg

דרך BuzzFeed

 

6. עובד של וונדיס שהגשים חלום

יש שיקראו לעובד הזה מגעיל ויש שיקראו לו גיבור, אבל מי בשלב כלשהו בחייו לא פינטז על שימוש ישיר בברז של הגלידה? העובד הזה של וונדיס, הפך חלום למציאות והתחבר ישירות למכונה. הבעיה היא, שגם הוא (כמו כל העובדים הצעירים הקודמים), היה חייב להנציח את האקט הלא הכי אסתטי הזה ולדאוג לפיטוריו. התמונה הועלתה ל-Reddit והגיעה די מהר למהדורת החדשות המקומית.

51bb65b0d57ce.jpg

ולקינוח, הנה 14 וידויים של עובדי מזון מהיר שהתקבלו באמצעות אפליקציית Wisperer המאפשרת לאנשים לשלוח וידויים אנונימיים. הנה כמה ששווה לקרוא בקול רם כדי לעכל:

“הייתי כל כך צמאה, אז לקחתי שלוק מהמשקה של הלקוח, לפני שהוצאתי לו אותו מהאשנב”.

“אני עובד בסטארבקס, וכשאנשים זבלים, אני מכין להם את המשקה רותח, כדי שיישרפו להם השפתיים”.

“פוטרתי מטאקו בל 4 פעמים אבל אני ממשיך להגיע לעבודה והם פשוט שוכחים”.

 

כתבות שעשויות לעניין אותך:

מתי יודעים שהגיע הזמן להתפטר?

6 סטטוסים שהמגייסים לא אוהבים למצוא בפייסבוק שלך

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן