מה קרה לפרצוף של אנג’לינה ג’ולי?

מבט בצילומים של אנג’לינה ג’ולי מפודרת קצת יותר מדי באירוע יוקרתי מזמין את השאלה ווט דה פאק?. אנג’לינה ג’ולי או בראד פיט לא בדיוק נמנעים ממראות או מאותגרי ראייה.

המקרה האומלל הזה, שקרה למי שנחשבת היפה בנשים, הוא הסיוט של כל בחורה, לא פחות. התקרית הלבנה נרשמה כשג’ולי הגיעה לבכורת סרט הטלוויזיה The Normal Heart לרשת HBO בניו יורק. ג’ולי עמדה לצד בראד פיט על השטיח האדום ועשתה את הפוזות הרגילות בלי לדעת איך היא נראית לאחרים.

טוב נו, היא עדיין מדהימה בכל מצב. הסרט לא יכול היה לבקש לעצמו יחסי ציבור טובים מאלה. כל האתרים מיהרו לדווח על ג’ולי הלבנה. כלי התקשורת בחו”ל טענו בתוקף כי ג’ולי לא הבחינה בשום דבר חריג כאשר יצאה מהבית משום שעיניה לא הבחינו בפודרה השקופה המיועדת ל-HD על מסכי הקולנוע בלבד.

האמנם? מהלחץ שזה יקרה לי אי פעם פניתי לחוות דעת מקצועית. “זו פודרה המיועדת לאיפור באיירבראש”, סיפרה לנו המאפרת בר ברק מ”סנוב מייקאפ” לאיפור ב”איירבראש”, “אני ממש לא מקנאה במאפרת הזו כרגע. זו פודרה דקה בהרבה, שאמורה להתמוסס בעור למצב בילתי נראה לחלוטין. היא מגיעה לבנה לחלוטין כמו טלק. מה שאת רואה כאן בברור, זה שאנג׳לינה יצאה באמצע הפידור ובגלל שהיא מאופרת באיירבראש, הפודרה לא נספגה במייקאפ אלא התיישבה מעל. נראה לי שנשפכה למאפרת יותר מידי פודרה ואנג׳לינה יצאה לפני שהיא נותנת לה את האפשרות להספיג. בכלל אין צורך לפדר איירבראש”.

אכן, מידע חשוב לכל בחורה לדעת. מה שבטוח, לאירועים עם פלאשים רבים המאפרות המקצועיות יודעות שצריך לשים פודרה אחרת. כנראה שגם כאשר את אחת הכוכבות הגדולות בעולם אינך חסינה למאפרת חסרת ניסיון או רשלנית (שכנראה פוטרה תוך כדי כתיבת מילים אלו). אבל לא רק ג’ולי נפלה קורבן למייקאפ מגיהנום, גם מיילי סיירוס ומליסה ג’ואן הארט. שלא נדע. מה שנקרא, אבק כוכבים. אם תסלחו לי, אלך לפדר את האף.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן