מגניב: מצלמה ישראלית זולה שמצלמת סרטונים ב-360 מעלות

מי אמר שרק צלמים מקצועיים עם ציוד יקר יכולים? פרוייקט קיקסטארטר חדש מבטיח לכל כיס מצלמת וידאו זעירה שמסוגלת לצלם סרטוני וידאו פנורמיים ב-360 מעלות.

ה-Centr Camera נראית כמו טבעת קטנה, שבתוכה משובצות ארבע מצלמות HD קטנות, שמצלמות במקביל. כשמחברים את המצלמה למחשב תוכנה ייעודית תדע לחבר את ארבע הקטעים שצולמו בכל אחת מהמצלמות לסרטון פנורמי, שניתן ״לטייל״ בו בעזרת העכבר ולראות אותו בכל פעם מזווית אחרת. על פי ההדגמות באתר החברה – הטכנולוגיה הזו בהחלט עובדת.

קליק לסרטון ב-360 מעלות

קליק לסרטון ב-360 מעלות

עד כמה המצלמה הזו שימושית? כנראה שלא יותר מדי. לא במקרה הסתדרנו כבר כמה עשרות שנים עם מצלמות וידאו ביתיות שלא כוללות את הפיצ׳ר הזה: מדובר בגימיק נחמד שיכול להיות מעולה לאירועים מאוד מסוימים (מסיבות יום הולדת למשל, או ארוחות משפחתיות, או טיול ג׳יפים באיזור מגניב במיוחד), אבל עדיין רק גימיק אם כי מאוד מגניב.

ה-Centr מביאה את הטכנולוגיה הזו לקהל הרחב עם מוצר שעלותו סבירה: ב-299 דולר (לא כולל משלוח) תוכלו להבטיח לעצמכם מצלמה כזו דרך קמפיין הקיקסטארטר. כשהמצלמה תצא לשוק בפברואר 2015 מחירה יהיה יקר יותר ב-100 דולרים נוספים.

בשלב זה הצליח הפרוייקט לגייס כ-423,000 דולרים מתוך יעד שאפתני למדי של 900,000. אם החברה לא תצליח להשלים את הסכום תוך כשבועיים היא תיאלץ לוותר על חלומה לייצר את המצלמה הזאת בייצור המוני, ולחזור להתעסק למה שהיא עושה בדרך כלל: לפתח מצלמות דומות אך יקרות יותר לשוק המקצועי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן