איך החתול השחור חזר לבעליו שלוש שנים אחרי הצונאמי?

גורל, מזל או מה שזה לא יהיה, החזיר חתול אחד שחור מיפן לבעליו. לפני כ-שלוש שנים, בצונאמי שפקד את יפן במרץ 2011, נעלם החתול סואיקה לקאזוקו יאמאגישי ובעלה, טאקאו, בעיר אופונטו.

רעידת האדמה והצונאמי גבו קורבנות רבים והזוג נחלץ מהם בשן ועין בעצמו. בניגוד לבתים אחרים בסביבה, לפחות ביתם עמד על תילו. כפי שהבי.בי.סי דיווח, במשך שלושה חודשים הזוג חיפש אחר החתול שלהם אבל לא מצאו אותו בשום מקום ובלית ברירה ויתרו והניחו שהוא פשוט נהרג באסון.

כעבור שלוש שנים התהפך מזלם. במרץ השנה זוג אחר נתקל בחתול השחור, מכורבל בתוך עצמו במהלך שיטוט ביער, הקרוב לעיר של בעליו מרחק 15 ק”מ. החתול היה ידידותי כלפיהם והם אספו אותו לחיקם. אחר כך הם הביאו אותו לבית מחסה לחיות בעיר. הימים חלפו אבל איש לא בא לקחת את סואיקה. הם החליטו לפרסם מודעה במקומון ואז הצלם שתיעד אותו זיהה את השם יאמאגישי עם מספר טלפון חבוי בקולר. בעליו היו בעננים כשקיבלו את הבשורה. כשהם עידכנו את בתם בטוקיו על האיחוד המחודש היא פרצה בבכי. זה לא שונה מלמצוא בן משפחה אבוד. אפשר רק לתאר את האושר בלמצוא את חיית המחמד האהובה שלכם, במיוחד אחרי שנים כשכבר איבדתם תקווה.

“איפה היית?” שאלה קאזוקו את החתול (ואשכרה ציפתה לתשובה). “זה כמו חלום”, אמרה בהתלהבות. או שאולי הוא קם לתחיה מהאשפתות. לא סתם לחתול יש תשע נשמות.

דרך National Post

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן