התאומות הזהות יצאו מהבטן כשהן מחזיקות ידיים

תאומות זהות הן לרוב החברות הכי טובות – לפחות בסדרות טלוויזיה – ובמקרה של ג׳נה וג׳יליאן תי׳סלוויסל אפשר לראות עדויות לכך כבר מהרגע הראשון לחייהן. שתי התאומות האלה יצאו מבטן אימן כשהן אוחזות זו בידה של זו.

שתי התאומות, שנולדו ביום שישי ימים בניתוח קיסרי, סבלו מסיבוך נדיר בהריון. הסיבוך הזה, שמכונה mono mono, אומר ששתי העוברים חלקו את אותו שק שפיר, מה ששם אותן בסיכון מאוד גדול להסתבך בטבור בתוך הרחם. בחודשיים האחרונים היתה האמא ההריונית מאושפזת בבית החולים ותחת השגחה מתמדת כדי לוודא שאין שום סיבוכים, וששתי התינוקות שגדלו לה בבטן לא מסתבכות.

בשבוע ה-33 להריון, שלב בו התינוקות גדולות מאוד והסיכון לסיבוכים גדל, הוחלט לבצע את הניתוח הקיסרי – בו ג׳ינה וג׳יליאן יצאו מבטן אימן בריאות ושלמות. כשהרופאים הרימו אותן מעל הוילון והציגו אותן לאימן היא לא האמינה למראה עיניה: הבנות הקטנות שלה לא הסכימו לעזוב אחת את השניה גם מחוץ לרחם, והחזיקו ידיים.

״ממש לא חשבתי שהן יצאו וישר יחזיקו ידיים. זה היה בלתי נתפש. אני אפילו לא יכולה לתאר את ההרגשה במילים״, היא סיפרה מאוחר יותר לצוות החדשות של ABC: ״לא היתה עין יבשה אחת בכל חדר הניתוח״.

שתי התאומות צריכות עדיין לעבור מספר טיפולים בבית החולים, שכן הן נולדו עם בעיה במערכת הנשימה. למרות זאת, ההורים המתרגשים כבר מתכננים את הרגע בו הם יוכלו להציג אותן בפני אחיהן הגדול בן השנה וחצי, שכבר ממתין לאחיות החדשות שלו בקוצר רוח. יש רק לקוות שהן יסכימו לשתף אותו במשחקים שלהן.

דרך BuzzFeed

תמונה: מערכת הבריאות של אקרון

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן