הדובי שמדבר ווטסאפית עשה את השנה לילדים מאושפזים

מחלקות אונקולוגיה לילדים הן בן המקומות הכי עצובים בעולם. ילדים חמודים ועצובים שגופם הקטן נלחם במחלות נוראיות, קרועים ממשפחתם וחבריהם, מנסים להירפא ולהתגבר על הכאב. קשה לראות אותם מבלי שהלב ישבר.

ואז, לפעמים, מגיעה המצאה טכנולוגית שיכולה לעשות לילדים האלה הרבה יותר שמח. בית החולים Amaral Carvalho בברזיל הפתיע לאחרונה את המאושפזים הצעירים עם מתנה שהפכה את תקופת האשפוז שלהם להרבה יותר נסבלת: דובי מדבר שמעביר מסרים מווטסאפ מהמשפחה אל חדר בית החולים.

הדובי Elo כולל בתוכו מחשב זעיר, שמחובר לשרתי אפליקציית Whatsapp ומאפשר קבלה של הודעות קוליות דרך רשת המסרים המידיים. בני המשפחה של הילדים המאושפזים קיבלו מספר ייחודי, דרכו הם יכולים להעביר את ההודעות האלה מתי שהם רוצים. כשהילדים לוחצים את ידו של הדובי – הוא משמיע את ההודעות האלה, וגורם לילד להרגיש קצת יותר קרוב הביתה.

החיוך של הילדים ברגע שהם מבינים מה זה בדיוק הקול שבוקע מהדובי ממיס את הלב. כל דבר שיכול להקל על אשפוזם הוא הרי מבורך, והרופאים במחלקה מסכימים כולם שאחד מהקשיים הגדולים ביותר לילדים מאושפזים היא הבדידות – עניין שהדובי יכול לעזור לפתור.

עכשיו נותר רק לקוות שהצעצוע הזה יהפוך לסטנדט במחלקות ילדים בכל העולם, ולא רק לאלה שמאושפזים בברזיל.

דרך taxi

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן