הבן המאומץ העניק לאמו את מתנת יום האם המושלמת

כאשר היה תינוק, אמו המאמצת של ג׳ורדן מקינטוש לא הסכימה לוותר עליו. במהלך השנים האם אימצה יותר מ-120 ילדים באומנה זמנית, ושמרה עליהם בזמן שרשויות הרווחה חיפשו להם משפחות מאמצות קבועות.

כאשר היא קיבלה לידיה את התינוק ג׳ורדן לבה נשבה – והיא לא הסכימה לוותר עליו. כעת, 27 שנים לאחר אימוצו – ג׳ורדן החזיר לאמו האוהבת את המתנה הטובה ביותר שאי אי פעם היתה יכולה לבקש.

לפני מספר חודשים התבשרה האם המאמצת, אינגבורג מקינטוש, כי היא חולה במחלת כליות קשה. הרופאים בישרו לה כי כדי לשרוד היא תצטרך לעבור השתלת כליה. כאשר ג׳ורדן שמע את הבשורה המרה הוא לא חשב פעמיים, ומיד ניגש לבדוק אם הוא מסוגל להיות התורם – מבלי שאמו תציע את זה. הבדיקות יצאו חיוביות, ולפני מספר ימים בוצעה ההשתלה, ממש בזמן ליום האם.

״אני מרגיש כאילו זו היתה המטרה שלי בחיים, אני מניח״, אמר ג׳ורדן אחרי הניתוח. ״אני מקווה שאוכל לעשות יותר בשבילה גם בעתיד, אבל בינתיים זה היה המינימום שיכלתי לעשות כדי לעזור לה״.

אינגבורג עצמה יודעת שההשתלה הזו היא לא עניין של מה בכך. ״כל הזמן אמרתי לו, עד רגע הניתוח עצמו, שהוא יכול להשתחרט״, היא סיפרה: ״הוא אמר לי, ׳לא, אמא, אני רוצה לעשות את זה בשבילך. את אימצת אותי ועכשיו אני רוצה לעשות את זה בשבילך׳. לא יכלתי לבקש בן טוב יותר״.

מה שנכון נכון.

דרך Cheezburger

תמונות: צילומי מסך דרך fox

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן