האתר הזה יאפשר לכם להכין קלטות אוסף כמו בניינטיז

אחת המחוות הכי רומנטיות שהמעבר לעולם הדיגיטלי לקח מהעולם היא המיקס טייפ: קלטת אוסף של שירים אהובים, שהוקלטה על קלטות טייפ ישנות, בדרך כלל כדי להראות למישהי שאתה ממש בעניין שלך.

״הכנתי לך קלטת אוסף״ היה אז משפט חיזור לגיטימי – והעובדה שכדי להכין קלטת כזאת היה בדרך כלל צריך להשקיע שעות ארוכות (ככה זה כשצריך להקליט כל שיר ״בזמן אמת״ ולא רק לגרור קובץ מתיקיה לתיקיה) הבהירה למחוזרת שהבחור שמולה רציני.

עם בואו של ה-MP3, ומאוחר יותר היוטיוב, מקומן של קלטות האוסף הלך ונעלם. היום נדיר למצוא בבית מכשיר שמסוגל בכלל לנגן את הקלטות הישנות האלה. אך האם זה אומר שהמחווה הרומנטית הזו צריכה להעלם מהעולם?

שלמה קראוס ואבי שניבאום חושבים שהתשובה שלילית. לכן הם העלו לרשת את האתר Suan, ראשי תיבות של Stayed Up All Night – שזה מה שהיה צריך לעשות פעם כדי להכין מיקסטייפ לבחורה שהכרתם ערב קודם במסיבה. האתר הזה מאפשר לכם להכין מיקסטייפ דיגיטלי: בחרו לכם קלטת, עצבו אותה בהתאם, צרפו אליה רשימת השמעה שתוכלו להרכיב באתר ושלחו אותה לבחירת לבכם.

למרות שמי שלא חווה מיקסטייפ אמיתי מימיו לא בהכרח יבין את השוס, אלה שעוד זוכרים את שנות התשעים וודאי יתלהבו מהפרוייקט האינטרנטי הנהדר הזה. העובדה שכבר לא צריך להשתמש בעפרון כדי להחזיר את הסרט שנתקע בטייפ למקומו היא רק בונוס.

ליצירת מיקס טייפ משלכם (חינם)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן