האם מכרה את עריסת תינוקה שמת ולחלוטין לא ציפתה לקבל דבר כזה בתמורה

לא ניתן לתאר את הכאב והיגון המלווים באיבוד היקר מכל. הגיהינום הזה קרה לוואלרי ווטס. במשך רוב זמן ההריון הכל התנהל כשורה והאם כבר ערכה תוכניות לילוד, היא בחרה לו את השם נח.

אבל אז משהו השתבש. היא הרגישה שהעובר לא זז ברחמה כמו בעבר וזה הטריד אותה. בעקבות ניתוח קיסרי התגלתה האמת המרה: העובר נולד מת לאחר שחבל הטבור שלו הסתבך ברחם.

קורע לב לדמיין איך האישה המרוסקת חזרה לביתה באותו יום, לחדר שעיצבה מראש עם עריסה שנרכשה מבעוד מועד. לקח לה הרבה זמן להיפרד מהעריסה ולבסוף היא החליטה למכור אותה במכירת חיסול בגראג’ סייל. ואלרי לא רצתה למכור אבל היא הרגישה חובה לעשות זאת כי העריסה הזכירה לה את הטרגדיה כמו פצע פתוח שסירב להחלים. היא הבינה שזה יהיה בלתי אפשרי להמשיך קדימה כל עוד התזכורת הזו תעמוד לנגד עיניה.

איש בשם ג’ראלד קומפולה שנכח במכירת החיסול נתקל בעריסה המיותמת. הוא שאל שאלות וחקר אודותיה. בהסתייגות מובנת ואלרי מכרה לו את העריסה ונפרדה ממה שלעולם לא יהיה מיטת בנה. כשג’ראלד ואשתו גילו את הסיפור הכואב על ואלרי, על האובדן הנורא שחוותה, הם ידעו מיד מה צריך לעשות. ג’רלאד החליט להחזיר את העריסה לואלרי אבל כמקור נחמה ולא כאב, כפי שהיה עד כה. הוא ניגש לעבוד על העריסה והפך אותה לספסל ישיבה מיוחד ומקסים. וכך בעצם האמא קיבלה תזכורת נצחית שתלווה אותה אבל בניגוד לעבר, הפעם עם הידיעה על טובת הלב של אנשים שפוגשים בדרך.

דרך Viral Nova

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן