5 הזוכים הכי לא סבירים בלוטו

מוגש בחסות smart, מועדון המנויים המוביל להגרלות הטוטו 16 והווינר ליין.

אומרים שזכייה בלוטו יכולה לתפוס כל אחד גם כשהוא הכי לא מוכן לזה. נכון, הסיכויים קלושים, אבל אנשים כן זוכים בפרסים הענקיים האלה, אז זה מן הסתם אפשרי.

הנה סיפורים של חמישה זוכים לא סבירים בפרסים גדולים בלוטו או בהגרלות דומות. חלק מהם היו חייבים את הכסף וקיבלו אותו בדיוק בזמן המתאים. אחרים לא ממש היו כשירים לקבל אחריות על סכום גדול כל כך ובזבזו אותו תוך ימים ספורים. כולם יגרמו לכם לדמיין מה אתם תעשו עם כסף גדול – ולתהות אם לא מגיע גם לכם לזכות בו מתישהו.

1. האישה שמצאה כרטיס זוכה בפח אשפה

לשרון ג׳ונס מארקנסו יש תחביב מוזר: היא נוהגת לחטט בפחי אשפה ולהוציא משם כרטיסי לוטו שנזרקו בהם, בתקווה שחלק מהם יהיו כרטיסים זוכים שבעליהם האמיתיים לא טרחו לבדוק. למרות שהסיכוי למצוא כרטיס כזה קטן עוד יותר מלקנות בעצמך כרטיס זוכה – יום אחד מזלה של ג׳ונס שפר עליה, והיא אכן מצאה בזבל כרטיס זוכה. ולא סתם זוכה – זוכה בפרס מכובד של מיליון דולרים.

תמונה: Shutterstock

ג׳ונס מיהרה לאסוף את כספי הזכייה בעזרת הכרטיס הזוכה, מה שהרגיז במיוחד את שרון דנקאן – הבחורה שרכשה בעצמה את הכרטיס והבינה פתאום שהיא זרקה לזבל מיליון דולר. דנקאן סיפרה כי היא זרקה את הכרטיס הזוכה עקב טעות בסורק של החנות בה היא רכשה את הכרטיס. לטענתה, כשבדקה אם הכרטיס זכה או לא הסורק אמר לה שהוא לא זכה – ולכן היא זרקה את הכרטיס. השופטים, אגב, השתכנעו – ופסקו כי ג׳ונס צריכה להחזיר את הכסף לזוכה המקורית.

הבעיה: ג׳ונס כבר בזבזה את הכסף, ולא ממש יכלה להחזיר אותו. אולי בפעם הבאה שהיא תמצא כרטיס זוכה בזבל היא תוכל לשלם את חובותיה.

2. פגוע הנפש שזכה ב-403,000 דולר

אלוהים נותן אגוזים למי שאין להם שיניים. מלקולם רמזי הוא פגוע נפש, שקנה כרטיס גירוד בדולר אחד בלבד – וזכה בפרס של כמעט חצי מיליון דולר. הפרס המקורי הקנה לו אפשרות לקבל 500 דולרים כל שבוע למשך שארית חייו, אך רמזי העדיף למשוך את כל הכסף בבת אחת: סכום של 302,446 אחרי מיסים.

על פניו, נראה שאדם פגוע נפש יכול לשפר את חייו בעזרת כל כך הרבה כסף – אך זו רק כאשר אנשים אחראיים והוגנים עוזרים לו להשקיע את כספו בתבונה. זה לא היה המקרה של רמזי – שבזבז את כל הכסף תוך שבועות ספורים על דברים שהוא לא ממש היה צריך, וככל הנראה גם חילק סכומים גדולים לבני משפחה שהתחילו לתת לו תשומת לב רק אחרי הזכייה. אפילו הבנק בו רמזי הפקיד את הצ׳ק לא התבייש, וגזר לעצמו קופון של 14,000 דולר (!) כ״עמלת הפקדה״.

לאחר שהמקרה העגום הזה נודע לעמותה שטיפלה ברמזי, התחילו שוטרים לחקור את קרובי המשפחה ולנסות לגלות אם הם הוציאו ממנו כספים במרמה, אך זה כבר היה מאוחר מדי: חשבון הבנק של רמזי חזר להיות רזה כמו שהיה לפני הזכייה.

3. ההומלס שהשתמש בפרס כדי לעזור לחבריו

כסף גדול לא חייב לשנות אנשים. תשאלו את דניס מהורין, חסר בית אמריקאי שזכה בפרס של 50,000 דולר – והחליט להשתמש ברוב הכסף כדי לעזור לחבריו חסרי הבית.

מהורין היה יכול בקלות לשכור לעצמו דירה ולצאת מהחיים ברחובות, אך הוא בחר לא לעשות זאת. במקום זה, הוא החליט להעניק 100 דולר לכל אחד מההומלסים האחרים בעיר בה הוא גר. בשארית הכסף הוא השתמש כדי להעניק לעצמו טיפול שיניים, לנסוע לבקר את בנו ולשדרג את האוהל שלו – בו הוא עדיין מתגורר גם אחרי הזכייה.

תמונה: Shutterstock

בקיצור, בפעם הבאה שאתם שומעים איזה חבר מספר לכם שאם הוא יזכה בלוטו אז הוא לא ישנה את סגנון חייו ולא יפסיק לעבוד, אל תגידו לו שהוא מדבר שטויות. מסתבר שיש אנשים שעושים בדיוק את זה.

4. יצאה לקנות סוכריות וחזרה עם עם 100,000 דולרים

בשביל טום ואליזבת׳ סטיבנס, הזכייה ב-100,000 דולרים לא היתה יכולה לבוא בעיתוי טוב יותר. טום בן ה-70 סובל מסרטן בריאות, והזוג קרס עקב עלויות הטיפול הגבוהות. למרות ש-100,000 דולר זה לא סכום גבוה במיוחד – הוא יעזור לטום לשפר את איכות חייו.

אך מה שבאמת יפה בסיפור הזה הוא איך הזוג הגיע לזכייה. טום נוהג למצוץ סוכריות על מקל כדי להקל על כאבי הגרון שלו. אישתו יצאה למכולת כדי לקנות כאלה, והחליטה בקופה לרכוש כרטיס גירוד בשווי חמישה דולר. בדרכה החוצה, היא מצאה מטבע של חמישה פני מונח על המדרכה. היא לקחה אותו וחזרה הביתה – שם השתמשה במטבע כדי לגרד את הכרטיס שזכה בפרס הגדול.

תמונה: Shutterstock

״100,000 דולר! התחלתי לבכות!״, היא ספרה: ״זה משהו שלא מאמינים שיכול לקרות עד שהוא קורה״.

5. האיש שזכה בלוטו בזכות טוב לב של זרים

לפעמים בשביל לזכות בפרס גדול לא צריך למלא לוטו – צריך פשוט לפגוש את האיש הנכון בזמן הנכון. אריק הוא הומלס אמריקאי שלפני מספר חודשים נתקל בכוכב היוטיוב MagicoRahat, שהחליט להקהל קצת על חייו בסוג של מתיחה אינטרנטית: כוכב היוטיוב לקח את אריק למרכול וקנה לו כרטיס גירוד שהעניק לו פרס של 1,000 דולר. הכל היה מתוכנן מראש, וגולשים רבים שצפו בסרטון התרגשו עד דמות.

הגולשים כל כך התרגשו, עד שהם החליטו שהם רוצים לתרום עוד כסף לטובת אריק ההומלס. לפני מספר ימים, אחרי שהגולשים נתנו מעל ל-40,000 דולר, החליט Magico שהגיע הזמן לעשות משהו עם הכסף: הוא שכר בית למשך שנה שלמה והעמיד אותו לרשות אריק, שכבר אינו יכול לקרוא לעצמו הומלס. החיוך הענקי שלו ברגע שהוא מבין מה נתנה לו אומת האינטרנט שווה כל זכייה שבעולם:

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן