היזמית הצעירה הזו המציאה משהו שיכול למחוק את תעשיית האיפור העולמית

לא בכל יום מופיע מוצר חדש שמציב בסיכון תעשייה עולמית, וזה בדיוק מה שעלול לקרות לתעשיית האיפור העולמית, ששווי השוק הגלובלי השנתי שלה מוערך ב55 מיליארד דולר.

פורסם במקור ב WeShare, אתר הבית של הכלכלה השיתופית בישראל

גרייס צ׳ואי, סטודנטית בבית הספר למינהל עסקים בהרווארד, המציאה מדפסת בשם Mink, המאפשרת לנשים להדפיס איפור בבית. מדפסת האיפור התלת מימדית מסוגלת להדפיס אודם, סומק, צללית, במגוון אינסופי של צבעים שמספק היצע גבוה יותר מכל מותגי האיפור היוקרתיים ביותר.

להמצאה הזו יש מספר השלכות חשובות: ראשית, היא מאפשרת לנשים ליצור איפור שמתאים לצבע העור שלהן, והופכת את אמצעי האיפור להכי פרסונליים שאפשר, ובכך הופכת את המאזן מאישה שצריכה להתאים את עצמה למוצר מדף לאישה שיוצרת את המוצר המתאים ביותר עבורה. שנית, היא מוזילה משמעותית את עלות הפקת המוצרים ומעבירה את השליטה לידי הנשים, ולא לידי התאגידים וגופי הפירסום שעוסקים יום וליל בשטיפת מוח לגבי אידיאלי היופי. ולבסוף, היא מחברת אוכלוסיה של נשים לטכנולוגיות הדפסה תלת מימדיות.

המוצר עדיין לא זמין מסחרית, והוא לא לגמרי ״ארוז״, אבל הטכנולוגיה מבטיחה. דמיינו לכם מצב שבו ניתן לצלם תמונה עם פלטת גוונים ולשלוח להדפסה מהטלפון החכם, ובתוך דקה האיפור זמין לשימוש. התכנון הוא להשיק אותו במחיר ראשוני של 300$ – בהתחשב במחירי האיפור, זו עלות משתלמת לחלוטין.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן