פייסבוק מודיעה: כלים חדשים למדידת נתוני וידאו

 

זה לא סוד שפייסבוק השנה (ועולם הסושיאל בכללי) מתקדם לכיוון הוידאו בצעדי ענק. פייסבוק מתעדפת פוסטים שמכילים סרטונים ומעניקה להם חשיפה אורגנית גבוהה יותר, כמו כן מודעות האוטו פליי שמפעילות סרטונים בצורה אוטומטית בסלולר מסמלים את המגמה הקרובה: וידאו רבותיי, וידאו.
כחלק משיפור הכלים לעמודים עסקיים, פייסבוק הודיעה על הכנסת כלי המדידה החדשים שיעזרו לכן לנתח בצורה טובה ומדוייקת ביותר את תוצאות הצפייה בוידאו שהעליתם.
אז מה חדש בעצם?

צפיות בוידאו – צפייה תספר לאחר צפייה של 3 שניות ומעלה של גולש.

צפיות יונקיות – מספר הגולשים היוניקי שצפו מעל 3 שניות בכל סרטון.

זמן ממוצע לצפייה בסרטון – חישוב משך הצפייה הממוצע. כך תדעו למשל עד כמה התוכן של הסרטון עניין את הצופים שלכם (מעבר לכמות הצפיות שהשגתם באמצעות הקידום הממומן)

מרווחי צפייה בגרף – יאפשר לכם להבין את אחוז הצפייה בחלקיו השונים של הסרטון. כך למשל, תוכלו לדעת איזו סצינה עניינה את הגולשים במיוחד או לחילופין, היכן איבדתם את תשומת ליבם.

אחוזי צפייה בסרטון – חישוב מס’ הצופים בכל חלק וחלק בסרטון (מחולק ל-25%, 50%, 75%, 95%, 100%)

עלות לצפייה – פייסבוק תחשב עלות לצפייה במדדים ותאפשר לעשות אופטימיזציה בהתאם.

אין ספק שהתחרות בין פייסבוק ליוטיוב הולכת והופכת למעניינת. כלי המדידה החדשים מעניקים לפייסבוק תכונות אנליטיות שנעדרו עד היום בכל הקשור לצפיות בוידאו. האם יוטיוב תשכיל לשכלל את כלי המדידה שלה ויעודדו את המפרסמים להשקיע בתוכן וידאו אצלהם? ימים יגידו.

נכתב ע”י ישי פריד, מנהל מחלקת מדיה, אקליפטוס

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן