טייס צילם מהקוקפיט שלו את התמונות המהפנטות האלה

אז מה רואות ציפורים במבט מלמעלה? את התשובה לשאלה הזו יודע היטב הטייס המוכשר אלכס מקלין שהצליח לתעד במהלך השנים צילומים פשוט מהפנטים מהקוקפיט של מטוס הססנה 182 שלו.

בעולם בו כל אחד הפך מטעם עצמו לצלם, לאלכס היתה הזדמנות להיות מיוחד במינו מהסיבה הפשוטה שאין יותר מדי עדשות המשוטטות מגובה כה רב עם פרספקטיבה כה נדירה על המציאות מלמעלה. אז אם פעם תצטרכו ללחוץ על כסא המפלט, לפחות תהיו עדים ליופי מרומם ועוצר נשימה. ללא ספק, דברים שרואים מכאן, לא רואים משם.

הצילומים הצבעוניים שלו מצליחים להעביר נקודת מבט מרתקת על בני אדם, טבע ובעלי חיים ובעיקר משאירים אותך תוהה איך התקדמה הציוויליזציה וכמה צפוף נהיה לנו כאן בכדור הארץ. אבל איכשהו, הצפיפות נראית סדורה וגיאומטרית כל כך. ככה זה כשעושים קליק מהעננים הכל מקבל פרופורציות יוצאות דופן ומתגלה מלאכת מחשבת תבניתית. כשנתקלתי בצילומים המופלאים לא יכולתי שלא להיזכר בצילומיו המבריקים של טייס אל-על, תומר צדוק, אותם חשפתי לראשונה באתר שלי, “מיס טומורו“. כמו אלכס, גם תומר תיעד מקומות בעולם לאורך כמה שנים. נו, כבר סיבה טובה לבקש יפה מהדיילת לתת לכם לבקר בקוקפיט בפעם הבא.

קליק לסדרת התצלומים הקודמת שפירסמו מאת מקלין.

אושן סיטי, מרילנד, 2011

 

עוגנים בשיקגו בצורת פרחים, 1999

 

מכוניות חונות בוירג’יניה, 2005

 

פלמינגו באיטליה, 2009

 

עצים כרותים בוושינגטון, 2005

 

מבט מעל ניו מקסיקו, 2009

 

רכבות בווירג’יניה, 2011

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן