אופנוען ניסה לעקוף משאית, כך הגיב נהג המשאית

כל מי שעמד אי פעם בפקק מכיר את תחושת הייאוש. השעון מתקתק, התנועה לא זזה והייאוש מתגבר. ואז, משום מקום, מגיח אופנוע שמנצל את הרווח בין המכוניות כדי לעקוף את הפקק – והדבר הראשון שאתם עושים הוא לקלל אותו.

זה הרי אחד היתרונות הכי גדולים של אופנוע: פקקים הופכים לבלתי רלוונטיים כשאפשר להשתחל לכל מקום ולעקוף אותם מהצד. זה גם כמובן גם מה שמתסכל את הנהגים שבאוטו – לראות אחרים מתקדמים בזמן שהם תקועים במקום. סרטון הוידאו שנמצא כאן למעלה הפך ויראלי בימים האחרונים – והוא מציג נהג משאית אחד שממש נמאס לו שעוקפים אותו בפקק. בעזרת פתיחת דלת המשאית שלו ברגע הנכון הוא נקם באופנוען שניסה לעקוף בצורה כואבת במיוחד.

הסרטון צולם במצלמת קסדה של אדם שהורכב גם הוא על האופנוע. כפי שניתן לראות – אף אחד מהאופנוענים לא נפצע קשה מדי, אך אין לזלזל במעשה הפלילי של נהג המשאית: הדלת הזו היתה יכולה ממש בקלות להרוג שני בני אדם.

הסרטון, שהועלה במקור לאתר Liveleak, פתח דיון ארוך בשאלה האם אפשר להזדהות עם נהג המשאית, או שמא מדובר בפעולה שראוייה לגינוי. אין ספק שהאופנוען הזה סיכן את עצמו בכך שנסע בין נתיבים ויש לו חלק בתקרית הזו. מצד שני – תמיד צריך לזכור שאופנוענים, כל עוד הם רוכבים בבטיחות ובאחריות, לא באמת מפריעים לתנועה כשהם עוקפים פקקים אלא להיפך: הפקק היה ארוך הרבה יותר אם האופנוענים היו עומדים בו כמו מכוניות אחרות.

כך או כך – גרימת תאונות דרכים בצורה מכוונת היא אף פעם לא רעיון טוב.

דרך Opposing Views תודה לאורן אישי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן