טיסות לברצלונה: יוצאים מהעיר אל הכפר

טיסות לברצלונה נוחתות בסמוך לעיר, אך לאו דווקא מחייבות אתכם להישאר במסלול התיירים העירוני. מצפון לעיר נמצאת רצועת החוף המקסימה “קוסטה בראבה” שמשתרכת כ-55 ק”מ צפונית לברצלונה ועד לגבול עם צרפת. ברצועה תמצאו מגוון עיירות וכפרים ששווים ביקור. הנה כמה המלצות למי שלא מפחד לצאת מהעיר הגדולה:

טוסה דה מאר (Tosa de Mar): אחת מפנינות החן של קוסטה בראבה שמתהדרת במפרץ מקסים עם חול לבן שבקצה אחד שלו נמצא מבצר מרשים. מדובר בעיירה קטנה ועתיקה עם רחובות אבן יפים וחנויות קטנות של בגדים, כובעים, מוצרי ים וגלריות. שווה לעצור לאכול באחת ממסעדות החוף ולרבוץ על החוף השליו.

יורט דה מאר (Lloret de Mar): ההפך המושלם של טוסה דה מאר – מדובר בעיירת החוף התוססת ביותר בכל רצועת החוף הזו. במקום תמצאו המון בתי מלון בדרגות שונות, פאבים ודיסקוטקים, פארק מים והמון חנויות ומסעדות. רצועת החוף ארוכה והומה בצעירים מכל העולם וזהו המקום המושלם למי שמחפש אקשן ופעילות 24 שעות ביממה.

בגור (Begur): כפר פסטורלי וציורי עם רחובות אבן המטפסים אל עבר צריחים ימי ביניים הנישאים בראש הגבעה מול נוף עוצר נשימה של הים התיכון. כאן תרגישו אווירת ימי ביניים ומומלץ לשוטט בסמטאות ולהביט בבתים היפים ובחצרות המטופחות. ברחוב הראשי הקטן של הכפר תמצאו כמה חנויות בוטיק מעניינות וכן מקומות נעימים לשבת בהם לקפה.

קדקס (Cadaques): טיסות לברצלונה הן לא רק בטן גב, אלא גם חוויה תרבותית. עיירת הדייגים הקטנה הזו הפכה למוקד עליה לרגל בזכות ביתו של הצייר הספרדי הסוריאליסטי סלבדור דאלי. מדובר באחד הבתים הפחות שגרתיים שתראו בחייכם והוא נשמר בקפידה כפי שהותירו אותו הצייר ובת זוגו גאלה. סיור במבנה עובר בין חדרי הבית ובחצרות, וגם על הגג המקושט ביצים בעיצובו הייחודי של האומן.

פיגרס (Figueres): אם הסיור בביתו של דאלי עשה לכם חשק להכיר את יצירותיו וציוריו מומלץ לסטות מעט מערבה מקו החוף אל עבר העיר קדקס, בה נמצא המוזיאון הרשמי. גם המבנה של המוזיאון מעוטר באותם הביצים על הגג ומדובר בביקור במוזיאון של יוצר עם מוח לא שגרתי וחוויה חד פעמית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן