בחור אחד צילם את עצמו בטריפ LSD באמצע המדבר

חברים, אל תנסו את זה בבית או מחוץ לבית: הבחור ההודי הזה החליט למתוח את גבולות התודעה שלו, ולצלם את התוצאה. כדי לעשות זאת הוא קנה כמות גדולה של LSD, נסע למרכז מדבר ת׳ר שבהודו ואז נטל את הסם. הטריפ שלו נמשך 24 שעות רצופות – ובסרט הווידאו שלמעלה אפשר לראות איך כל החוויה התודעתית שלו התחילה.

מדבר ת׳ר הוא מדבר עצום, המתפרש על למעלה מ-200,000 קילומטרים רבועים. מיותר לציין שלהגיע למקום כזה לבד ולקחת סמים זו חוויה מסכנת חיים – אך הגיבור שלנו שרד את היום וחזר כדי לספר עליו.

״זו היתה החוויה הכי יפה והכי מפחדה בחיים שלו״, הוא כתב לאחר מעשה. ״סבלתי מהחום של השמש ומהקור של הלילה. שכבתי במדבר מלא באהבה, הרגשתי אהבה לאמא אדמה. המנה שלקחתי היתה חזקה מאוד, והחזיונות שראיתי היו מדהימים, הכי יפים שאי פעם ראיתי, מלאים בידע, יופי ואהבה אוניברסלי – כמו גם במוות, הרס וחזיונות מפחידים״.

מדבר ת׳ר. תמונה: the vast expanse of the Thar desrt, CC-BY-2.0

כאמור, מדובר בניסיון מסוכן, על אף שהוא מתאר זאת כחוויה פוקחת עיניים (או “מקטינת אגו״ במילים שלו), לא נראה לי ששווה שמישהו יאבד את חייו בשביל זה – ועם החום היוקד במדבר יהודה כאן בישראל, סביר שזה מה שיקרה אם מישהו ינסה לשחזר את הניסוי. יש דרכים יותר בטוחות לצמצם את האגו.

דרך Sploid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן