התיירת חשבה שריצ׳ארד גיר הוא הומלס והציעה לו שאריות פיצה

אומרים על ריצ׳ארד גיר שהוא שחקן אופי, והעניין הזה קיבל משמעות חדשה לפני כמה ימים כשתיירת צרפתייה ראתה את גיר ברחוב, חשבה שהוא הומלס והציעה לו שאריות של פיצה קרה.

גיר, ששווה 100 מיליון דולר, משחק הומלס בסרט החדש שלו, Time Out of Mind. במהלך ימי הצילומים הוא התלבש בהתאם לדמות שלו, ויצא לחטט קצת בפחי אשפה במרכז ניו-יורק, כשצוות הצילום מצלם אותו מרחוק, מהצד השני של הרחוב. התיירת הצרפתייה, קארין גומבאו, לא זיהתה את צוות הצילום המרוחק. היא רק ראתה מישהו שלדעתה היה זקוק לקצת אדיבות אנושית, והחליטה לתת לו את שאריות ארוחת הצהריים של משפחתה.

״ראיתי אותו. הוא נראה כמו הומלס אמיתי. ממש לא חשבתי שהוא משחק. הוא היה הומלס ממש טוב״, סיפרה התיירת ל-Ney York Post: ״הוא חיטט באשפה, ונראה ממש כמו הומלס שמוצא שם משהו. ממש כמו הומלסים שאני רואה כל הזמן במקומות אחרים״.

כשהיא הגישה לו את הפיצה, שהיתה סגורה בשקית עליה היה כתוב I Love New York, שאל אותה הכוכב ההוליוודי מה יש בה. התיירת גמגמה בצרפתית והצליחה לבסוף להגיד שהיא מצטערת שהפיצה שבפנים קרה. גיר הודה לה מאוד ובירך אותה – כל זה בלי לצאת מהדמות.

״אני חושבת שהוא מאוד נאה, אפילו בגילו״, סיפרה התיירת. ״האמת היא ש׳אישה יפה׳ זה לא הסרט האהוב עליי, אבל אני מאוד אוהבת את שיקאגו״.

חייבים לציין שריצ’ארד גיר הוא ההומלס הכי סטייליסט שראינו. נעליים הורסות, לא?

דרך Gawker

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן