חטף את עצמו בשביל הכופר אך אמו סירבה לשלם

מדי פעם אנחנו כותבים כאן על אנשים שראויים להתמודד על התואר המכובד ״הפושע הכי טיפש בעולם״. זכרי לוגסדון, בחור בן 25 מטקסס, ביצע פשע כל כך טפשי, עד שבשלב מסויים הסיפור שלו מפסיק להיות מצחיק והופך להיות מאוד מאוד עצוב.

זכרי, נרקומן שמכור להרואין ומשכחי כאבים, החליט לנסות לסחוט מאמו קצת כסף, ככל הנראה כדי שיוכל לקנות את מנת הסם הבאה שלו. כדי לעשות זאת הוא החליט לביים חטיפה – וכך להוציא מאימו כופר של 200 דולר. הוא התקשר אליה בדמעות וסיפר לה שסוחר הסמים שלו מחזיק אותו בשבי. אם היא לא תשלם את 200 הדולרים, סיפר זכרי, הסוחר ישים קץ לחייו.

דבר אחד זכרי לא לקח בחשבון: שאמא שלו פשוט תסרב לשלם את הכופר. במקום לשלם, האם צלצלה למשטרה ומסרה לשוטרים את ״נקודת האיסוף״ בה היא היתה אמורה להשאיר את הכסף. כשזכרי הגיע לקחת את הכופר חיכו לו שם שוטרים, שעצרו אותו אחרי מרדף קצר.

אמו של זכרי סירבה לשלם כי היא כבר מכירה את הטריק הזה. מסתבר שבנה השתמש בו כבר בעבר, וכנראה שכח מזה. האם כנראה הבינה שבנה לא נמצא בסכנת חיים מיידית, אלא פשוט מנסה לעבוד עליה. זאת ועוד – סביר להניח שחייו יהיו בטוחים יותר במאסר, שם יש לו סיכוי להגמל מהסמים, מאשר ברחוב.

העבריין הטיפש נמצא כעת במאסר, עם דמי ערבות של 3,500 דולרים.

דרך HappyPlace

תמונה דרך משרד השריף של Knox County

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן