הילד החטוף שר גוספל עד שלחוטף לא נותרה כל ברירה

יום הולדתו העשירי של ווילי מיריק, ילד קטן מאטלנטה, היה יכול להיראות אחרת לגמרי. לפני מספר שבועות נחטף ווילי מביתו על ידי עבריין, שפיתה אותו בעזרת כסף מזומן. העבריין תפס את ווילי, דחף אותו בכח למושב האחורי של הרכב שלו והתחיל לנסוע משם במהירות.

ברוב המקרים של חטיפת ילדים – בטוב זה לא נגמר. במקרה הטוב החוטפים דורשים מההורים כופר ומשחררים את הילד, אך במקרה הרע זה יכול להגמר באלימות וברצח. אך ווילי לא התכוון לתת לחוטף לבצע בו את זממו בשקט – ובזמן הנסיעה הוא התחיל לשיר.

השיר שבחר ווילי הוא שיר הגוספל הדתי Every Praise, שמשבח את האל. הוא שר אותו פעם אחת, ואז שסיים התחיל לשיר אותו שוב. ושוב. ושוב. בסופו של דבר לחוטף נמאס – והוא שחרר את ווילי באחד הרחובות הסמוכים. הבקשה היחידה שלו מהילד היתה לא לספר לאף אחד על האירוע. ווילי ירד מהרכב ועבר מדלת לדלת עד שמצא אישה שהסכימה להכניס אותו לביתה ונתנה לו להתקשר למשפחתו ולמשטרה.

הכנסייה בה מתפללת משפחתו של ווילי חגגה את יום הולדתו העשירי ואת שובו הביתה בהפתעה מיוחדת: חזקיה ווקר, מי שהקליט במקור את Every Praise, הגיע להופיע ביחד עם ווילי הקטן, שלא הצליח להסתיר את דמעות ההתרגשות שלו. גם לווקר זו היתה חוויה מרגשת – ועכשיו הוא בטוח שאלוהים עצמו נתן לו את ההשראה לשיר בשביל להציל את ווילי מהחוטף.

יד אלוהים או יד המקרה – על העובדה שווילי קיבל את חייו במתנה אי אפשר להתווכח. כעת מחפשת משטרת אטלנטה אחר החוטף בעזרת דיוקן שצוייר בעזרתו של ווילי – בתקווה שהסיפור הזה יוביל לא רק להצלתו של ילד קטן אלא גם להצלה פוטנציאלית של ילדים נוספים.

תמונה: צילום מסך דרך 11alive

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן