שני חתלתולים נארזו עם ציוד מחשב ונשלחו בטעות למסע של 160 ק”מ

וויפי ומאוס, שני חתלתולים בני שבועיים בלבד, יצאו בעל כורחם למסע של 160 קילומטרים, כאשר נארזו בטעות עם ציוד מחשב והועמסו על משאית בדרך למחסן בקליפורניה. למזלם של שני גורי החתולים האלה, הם הצליחו לשרוד את הנסיעה. כשעובד המחסן פתח את החבילה וגילה אותם, עדיין היה מחובר לגופם חבל הטבור.

העובד הנרגש, שעובד במקום כבר מעל ל-30 שנה, מיהר להוציא את החתלתולים מהקופסה, ולהזעיק מייד קרובת משפחה שלו שעובדת במרכז ווטרינרי לבעלי חיים.

אז גם התברר כי הסיפור של החתולים האלה היה יכול להסתיים בצורה עגומה אם הם היו מגיעים לכל מקום אחר. על פי הווטרינרית שטיפלה בהם, העיר בה נמצא המחסן היא היחידה באיזור עם בית חולים ווטרינרי שפתוח במשך 24 שעות ביממה וכולל פגייה מיוחדת לגורי חיות. אם הוא היה מגיע לעיר אחרת סביר להניח שלא היה מי שיטפל בהם בתשומת הלב להם הם זקוקים – והם לא היו מצליחים לשרוד.

לא ברור כיצד הגיעו החתולים אל תוך הקופסא מלכתחילה. הסברה ההגיונית ביותר היא כי אימם החליטה להשאיר אותם בגומחה קטנה בציוד המחשבים בזמן שהיא יצאה לחפש אוכל, כי חשבה שיהיה מדובר במקום בטוח. האם לא ידעה שהציוד מיועד לאריזה ומשלוח – והחתלתולים לא הצליחו להמלט כאשר כל עולם התחיל לזוז סביבם.

כעת החתלתולים מתחזקים בפגיה. בעוד מספר שבועות הם יצאו לבית אומנה שם יוכלו להתחיל להתרגל לחיות בין בני אדם – ואז ייצאו לאימוץ. למשפחה המאמצת יהיה יופי של סיפור לספר על החתולים החדשים שלה.

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן