אמנית מצאה דרך מעולה לנקום במי שמטריד אותה בעירום בטינדר

כאשר אנה גנסלר בת ה-23 פתחה חשבון באפליקצית הדייטינג והסטוצים טינדר היא לא ציפתה שרוב ההודעות שהיא תקבל יהיו הטרדות מיניות. ״אני מרגישה כאילו כל הקריפים האמיתיים אפילו לא טורחים לקרוא את הפרופיל שלי. הם פשוט רואים אותי ואומרים לבחורה הזו יש שתי ידיים ושתי רגליים׳…היא מושלמת״, היא סיפרה ל-Slate.

לאחר שסבלה מהצקות של מספר מטרידנים, החליטה אנה לעשות מעשה. היא פתחה חשבון חדש באינסטגרם, והתחילה לצייר ציורי עירום של כל הגברים שמטרידים אותה בצורה בוטה דרך האפליקציה.

״כשמישהו מתנהג כלפיי בצורה חצופה, אני אוהבת לתת להם לטעום מהדייסה שהם בישלו. אני אמנית, ולכן אני מנסה להשתמש באמנות ככלי נשק שלי, אפילו שזה נשמע די מטופש״, היא סיפרה. ״ואז חשבתי, ׳מה אני יכולה לעשות שיגרום לאותם גברים להרגיש כמו שאני מרגישה?׳. ברור שאני לא יכולה לשלוח להם בחזרה הודעה סקסיסטית, כי הם יחשבו שהשיטה שלהם עובדת אז פשוט התחלתי לשרבט ציורים של איך אני מדמיינת את אותם אנשים עירומים – אבל עירומים עצובים. זה היה הדבר הכי לא בוגר שהצלחתי לחשוב עליהם, וזה מתאים כי גם שורות הפיק-אפ שלהם ממש ילדותיות״.

התמונות כאן למטה הן ציורי עירום – אז מומלץ לצפות מחוץ למקום העבודה.

כדי להרחיב את הרפרטואר, אנה פתחה גם פרופיל באתר OkCupid, שם היא אפילו ציינה במפורשת בפרופיל שלה שהיא מתכוונת לצייר את כל הגברים החצופים בעירום. זה לא מנע מהמון כאלה לפנות אליה בהצעות מיניות מפורשות.

חלק מהגברים שמצאו עצמם בעמוד האינסטגרם של אנה לקחו את העניינים בקלילות. ״כמה אנשים אפילו התחילו להגיד דברים ממש חכמים אחרי ששלחתי להם את הציורים. אבל אם אתם כל כך חכמים ונראים כמו אנשים סבירים, למה אתם מתחילים עם בנות במשפטים כמו ׳אני אוהב מין מאחור׳״?, היא תוהה. גברים אחרים, אגב, לא היו ממש מרוצים מהציורים והתחילו וחסמו את אנה (במקרה הטוב) או שלחו לה הודעות נאצה (במקרה הרע). חלק מהתגובות פורסמו על ידה לצד התמונות המדוברות:

נראה שאנה כבר זנחה את השאיפה למצוא אהבה באתרי ההכרויות. לפחות היא מצאה שם השראה לאמנות שלה.

דרך The Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן