10 אפליקציות אפקטיביות לתקופה של “אחרי החגים”

מאת: נטלי ריער

עם סיומה של תקופת חגים שבמהלכה אף יום חג לא נפל על שישי או שבת, אין ספק שביום שאחרי, קשה יותר לגרד את הגוף מהמיטה, וקשה מזה, לחזור לשגרה ולהתחיל לעשות את כל הדברים שדחיתם ל”אחרי החגים”.

קרא עוד – ממשיכים לחפש עבודה אחרי החגים: מה ללבוש לראיון?

משעונים מעוררים חסרי רחמים ועד אפליקציות לשמירה על דיאטה ולהתאוששות מהמצות – אם גם לכם קשה לחזור לשגרה, האפליקציות הבאות הן לגמרי בשבילכם.

1. התעמלות בוקר מאולצת (ומחליאה)

Wake N Shake Alarm Clock היא אפליקציה שטנית לאייפון שתגרום לכם להתעורר בבהלה. כדי להפסיק את הצלצול הנורא שנשמע כמו מוסיקת קרקס שיצאה מתוך סרט אימה, צריך לנער את הטלפון במרץ. זה אולי נשמע פשוט, אבל אפשר להגדיר את עוצמת הניעור שנחוץ להשתקת המכשיר בטווח שבין “קשה” ל-“כואב”. בונוס – אופציה של צחוק מרושע.

לאייפון בלבד (בתשלום)

2. מתמטיקה על הבוקר

Maths Alarm Clock היא עוד אפליקציה שמתיימרת לגרום לכם להתעורר בבוקר בלי תירוצים, וכדי ללחוץ על הסנוז ולנטרל את הצלצול שלה תצטרכו לפתור תרגיל במתמטיקה. הרעיון שעומד מאחורי זה – אם המוח מתעורר, אז הגוף כנראה יעקוב אחריו. אם לשפוט לפי התגובות, נראה שאנשים בסך הכל מרוצים.

בחינם לאנדרואיד בלבד

3. שעון שבא בטוב

האפליקציה הבאה תנסה להוציא מכם את המקסימום בבוקר, אבל בטוב: כדי להוכיח מידת עירנות מספקת, תצטרכו לגרור לשפנפן הכחול הזה את האוזניים למעלה ולפקוח לו את שתי העיניים. יכול להיות שזה לא ישבור אתכם, אבל רק בשביל החמידות, שווה לנסות.

חינם למכשירי אנדרואיד

4. רשימת מטלות עם אישיות נודניקית בילט אין

הכירו את CARROT – אפליקציה קרצייתית שתשב לכם על הווריד עד שתאשרו לה שסיימתם משימה. בניגוד להשתקת שעון מעורר, האפליקציה הזו באה עם אישיות פאסיבית אגרסיבית משהו, שכוללת מד מצב רוח שבדרך כלל עומד על “לא מרוצה” (אמא?).

לאייפון בלבד (בתשלום)

5. שפרו את עצמכם או שתתביישו בעצמכם

כשמה כן היא – BetterMe היא אפליקציה לשיפור עצמי שמשתמשת בהשפלה פומבית כדי לגרום לכם לקום בבוקר, להגיע ללימודים או לעבודה בזמן, ללכת לחדר כושר ו… הבנתם את הרעיון.

כדי לוודא שאתם באמת איפה שהבטחתם שתהיו, היא כוללת מערכת צ’ק אין מבוססת GPS, שעון מעורר והרבה אהבה קשוחה – כי אם לא תעמדו במילה שלכם, תספגו ממנה סטטוס מביש על הוול שלכם בפייסבוק.

בחינם לאייפון ולאנדרואיד

6. לדעת כמה זמן ביזבזתם באינסטוש

מכורים לאפליקציות? רוצים לדעת כמה זמן בזבזתם בפייסבוק או באינסטגרם? מעכשיו תוכלו להסתכל להתמכרויות בעיניים ולדעת כמה זמן ביליתם בכל יישום ויישום בטלפון.

חינם למכשירי אנדרואיד

7. שליטה עצמית בתקופת מבחנים

אם אתם סטודנטים, המצב הבא בוודאי יישמע לכם מוכר: אתם אמורים להתכונן למבחן שיתקיים בעוד יומיים וכרגע אתם בסטטוס “לא יודעים כלום”. הבעיה היא, שמדי כמה רגעים באופן לא רצוני אתם תופסים את הטלפון ונמלטים לפייסבוק. לא עוד! Self Control תאסור עליכם את הכניסה ליישומים המפריעים כשפונקציות בסיסיות בטלפון, כמו שיחות והודעות sms ימשיכו לפעול.

בחינם למכשירי אנדרואיד

8. הדיאטה של אחרי המצות

לפעמים, כדי להפוך רצון למציאות, צריך משהו מחייב שיהפוך את השאיפה למשימה מבוקרת ומאורגנת. My Diet Coach & Diary היא אפליקציה חביבה שמעוצבת ומכוונת לנשים, אבל יכולה להתאים לכל מי שצריך יומן דיאטה מעודד מוטיבציה שיכול לעזור בשמירה על משקל תקין, שתיה מספקת של מים וכושר.

בחינם לאייפון ולאנדרואיד

9. מילון הקלוריות המלא

קצת פחות ורוד מהאפליקציה הקודמת אך מלא במידע יעיל – MyFitnessPal היא אפליקציה שכוללת בתוכה יומן קלוריות מלא ויומן אכילה שבאמצעותו תוכלו לתעד את כל מה שאכלתם, כדי שהקילוגרמים שלא יורדים מכם לא יהיו בגדר נס רפואי. קחו אחריות; תעדו את המשקל היומי, את מה שדחפתם לפה וחשבו כמה זה יוצא לכם בקלוריות. לא הצלחתם לרזות? כבר לא תוכלו להאשים את הגנטיקה.

בחינם לאייפון ולאנדרואיד

10. לרוץ כאילו זומבים רודפים אחריך

ZOMBIES, RUN! היא אפליקציית ריצה שמתאימה לכל מי שרוצה לרוץ אבל שונא את זה. הרעיון הוא שאתם לא רצים “סתם” אלא משתתפים במשחק שבו אתם אמורים להתחמק מזומבים ועל הדרך, להציל את העולם. הרעיון מדליק, ואם אתם מסוג האנשים שמתחברים לתגמולים וירטואליים, אולי זה מה שיעבוד בשבילכם. מוצע בגסאות אימון ל-3 ול-5 קילומטר.

בתשלום לאייפון ולאנדרואיד


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
10 כללים לחיפוש עבודה בזמן שעובדים

להוריד קורות חיים מהאינטרנט – טוב או רע?

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן