תלמידה לא רצתה לענות על שאלה במבחן וכך עשתה

לפעמים החיים מעמידים אותנו במצבים שלא באים לנו כל כך בטוב. במקרים כאלה, כל מה שאנחנו רוצים זה להעלים אותם. לדמיין שהם פשוט לא שם. סיטואציה כזו בדיוק קרתה לתלמידה ג’קי כשהיא נתקלה במבחן בשאלה שלא מצאה חן בעיניה בנוגע לספר “My brother Sam is dead” של ג’יימס וכריסטופר קולייר.

ג’קי עשתה את הדבר הכי הגיוני שיעלה על הדעת: מחקה את השאלה בטיפקס. לא השאירה לה זכר. בלי בושה ג’קי החזירה את המבחן עם שש תשובות במקום שבע כמו כולם וקיוותה שהמורה לא תשים לב. אין ספק, אילו ג’קי הייתה מצליחה במזימתה היא הייתה הופכת לאגדה מהלכת. אבל לצערה המורה לא נפלה בפח הקטן שטמנה לה, החזירה לתלמידה הנועזת את המבחן והעירה לה בדיוק במקום בו מחקה את השאלה: “ג’קי, את לא יכולה פשוט להעלים שאלה שאת לא רוצה לענות עליה”.

אוקיי, אז היא לא הצליחה הפעם אבל חייבים להודות, ג’קי עלתה פה על משהו. קיבלתם קנס שלא נראה לכם? תמחקו. קיבלתם תשלום למס הכנסה שלא מתאים לכם? תמחקו. קיבלתם ציון שלא מיטיב עמכם? תמחקו. אין סיבה להשאיר משהו שלא עושה לכם נעים בעין. אין טעם להתעמת עם דרישות מעיקות המודפסות שחור על גבי לבן בחיים הללו. בכל זאת, לא המציאו את הטיפקס לשווא.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן