נער קיבל התקף לב אחרי שחבריו מחצו את אשכיו

אומרים על משחקי נעורים שהכל מצחיק עד שמישהו מאבד עין. המקרה העגום של נער אירי בן 17 מלמד אותנו שלפעמים אפילו לאבד עין יכול להחשב כ”לצאת בזול”. הנער הזה חווה וודג’י (משחק די מפגר של בני נוער בו הם מוצאים דרכים שונות ומשונות למעוך את האשכים של חבריהם – הדרך הפופולרית כוללת משיכה חזקה מעלה של התחתונים) שגרם לו להכנס לתרדמת.

הוודג’י המסוכן התרחש כשהנער נתקל בחבריו ברחוב. אלה ביצעו בו את הוודג’י, שגרם לו לחטוף התקף לב חריף. “האשכים רגישים מאוד למגע, וכשמופעל עליהם לחץ אז הגוף משחרר כמות עצומה של אדרנלין”, הסביר האורולוג דוקטור אירווין גולשטיין. האדרנלין הזה יכול לגרום, בין היתר, להתקפי לב.

למזלו של הנער, מורה שהיה במקום מיהר לבצע בו החייאה, שבהחלט יתכן שהצליחה את חייו. הוא הובהל לבית החולים, ועדיין נמצא בתרדמת. בני משפחתו מספרים שהוודג’י הקטלני היה מעשה קונדס בלבד, ושהנערים שביצעו אותו לא התכוונו לפגוע בילד או לתקוף אותו.

האם המקרה הזה ילמד בני נוער ברחבי העולם להוריד את הרגל מדוושת הוודג’ים? כנראה שלא. המשחקים האלה מאפינים מאוד את בני הנוער בכל העולם, וקשה להאמין שהם יפסיקו בגלל תקרית בודדה. יש רק לקוות שהנער הזה יתעורר ויחזור למיטבו במהרה – וגם שכשהוא אכן יתעורר הוא לא ימות שוב מהפאדיחה.

דרך Spolid

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן