טיסות לפריז פלוס קפה – בתי הקפה השווים בעיר

חופשה בפריז היא חוויה שמערבת את כל החושים. מדובר באחת הערים היפות בעולם השופעת קסם, אופנה, אומנות, תרבות ואוכל טוב, ומי שמגיע אליה חוזר שוב ושוב. גודלה הרב של פריז ורחובותיה הארוכים והרחבים מצריכים לא פעם עצירה למנוחה וקפה, אז לא משנה כמה טיסות לפריז טסתם בחייכם – הנה כמה מהמקומות שאם עוד לא ביקרתם בהם חבל שתחמיצו הפעם:

Le Procope

בית הקפה הוותיק ביותר בפריז, שקיים משנת 1686, וממוקם בבניין מרשים בן שלוש קומות. פעם הייתם יכולים לפגוש פה את ויקטור הוגו ואוסקר ווילד, היום תוכלו ליהנות פה מאווירה יוקרתית וקפה טוב. במקום מוגשים לצד הקפה גם מאפים צרפתיים, וארוחות גדולות יותר.

Les Deux Magots

מדובר בבית הקפה המפורסם ביותר ברובע הלטיני של פריז, שפעיל משנת 1885. הריהוט במקום עתיק, וכולל ספסלי עץ ועור ישנים, פסלים מרשימים וגם מרפסת נעימה ומקורה. כאן תוכלו ליהנות לצד הקפה מאחת העוגות המצוינות או מארוחת בוקר צרפתית. בשעות הערב הופך המקום למסעדה.

Café de Flore

בית הקפה הזה נחשב למתחרה של קפה לה דה מגו, וגם הוא בעל ותק מכובד. כיום מאכלסים את בית הקפה אומנים, אנשי אופנה ואנשי רוח אותם ניתן לראות מבעד המראות הגדולות המוצבות על קירות המקום. הקבועים נוהגים לאכול כאן טוסטים לצד הקפה ואתם מוזמנים לנסות אותם גם.

Amorino

טיסות לפריז הן הזדמנות מצוינות לחוות טעמים חדשים, ואין מקום טוב מזה מאשר הגלידרייה הזו. מדובר ברשת בעלת 11 סניפים במקומות מרכזיים ברחבי העיר, כמו כלבו גאלרי לאפייט, ומרכז פומפידו, ובה תוכלו לטעום לצד הקפה את אחד מ-20 טעמי הגלידה המיוחדים, ביניהם גם גלידת סויה לטבעונים וגלידות דלות קלוריות.

Pierre Herme

ללא ספק מדובר בפטיסרי הטוב ביותר בפריז, בו תוכלו ליהנות ממגוון מתוקים איכותיים לצד הקפה שלכם. מגוון המתוקים גדול, ככה שאם אתם מתקשים לבחור – מומלץ לבדוק את עוגיות המקרונים הצבעוניים הקטנים שהפכו את בית הקפה למוקד עליה לרגל. זהירות זה ממכר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן