6 קינוחים מעוצבים על פי שלבים של זוגיות: מתשוקה עד פרידה

כתבה: יסמין לוי

קינוחים בדרך כלל מוציאים מאיתנו רגש אחד מובהק: אושר. כשמגישים לנו צלחת עם יצירות מתוקות כל האנרגיות השליליות מתפוגגות ואנחנו פשוט בוהים בהן באהבה. אנחנו בעננים. הזמן עומד מלכת ואנחנו מסופקים. קשה לדמיין רגש אחר מציף אותנו מול מנות יפות וטעימות כל כך אבל בפרויקט שלפניכם השף קונדיטור ערן שוורצברד, מבעלי קייטרינג בוטיק לאירועים עם התמחות במתוקים, ביטא דרך היצירתיות הקולינרית שלו שלבים מוכרים ביחסים בינו לבינה דרך קינוחים מעוצבים: החיזור והתשוקה, הנישואין, ירח הדבש, הורות עם הילדים, בדידות וניכור והתחנה הסופית: פרידה וחלוקת רכוש. לפתע כל הטעים הזה מקבל משמעות אחרת, סימבולית משהו, במחזור החיים הרומנטיים שצעדו בו רבים וטובים. ועוד יצעדו בו.

הקונדיטור, שעוסק בתחום כבר 22 שנה הולך שומר מרחק נגיעה מהמתוקים שלו. “הסיבה היא שלרוב כשאתה מגיע הביתה אתה לא רוצה להביא את העבודה הבית”, מספר שוורצברד, איך שומרים על משקל? יש את האשה שתמיד מעירה לי על זה.

פעם אכלתי יותר והיום אני נוגס. היום זה ביס או שניים ולא לגמור משולש. אני אוהב לאכול מתוקים. אני חייב את המתוק הזה בסוף הארוחות. כשאני יושב במסעדה אני מוכן להזמין את כולם רק שלא יגעו בקינוח שלי. הם יודעים: לא נוגעים במנה של ערן”. באופן מפתיע, הוא מעדיף מלקוחות הזמנות מורכבות ולא פשוטות. “אני תמיד מרגיע ולא מפחד מהזמנות מורכבות. יותר מפחיד אותי כשאומרים לי: ‘תעשה מתכון של סבתא שלי’ או ‘תעשה לי עוגת פרג מפעם’. כי קשה לשחזר טעמי ילדות וזיכרון”.

אל תתבאסו מהצילום האחרון וזכרו: כל סוף הוא קינוח חדש.

חיזור ותשוקה: סוכריית פטל וליקר קסיס. אי אפשר לחשוק במשהו אחר. עיצוב הבובות: טל עוגות מעוצבות

נישואין: כתר – עוגיית קקאו מוס שוקולד קרמו אקזוטי וריבת פסיפלורה. שום דבר לא יפריד ביניכם לקינוח הזה

ירח הדבש המתוק: עוגיות מקרון בטעמים וטרפל נוגט מוזהב. האהבה על המפה

הורות: עוגת שכבות שוקולד במילוי קרם פטל מסטיק וכדורי שוקולד צבעוניים. יאללה, בלגן

בדידות וניכור: תותים ממולאים על קרמבל פיסטוק, וגלידת וניל במילוי דובדבנים. כל אחד עם המתוק שלו

פרידה וחלוקת רכוש: קרם מנגו, רוטב פירות יער קצפת שנטיליי, דפי מרנג, ונשיקות מרנג סגולות. הסיבה היחידה שהם תקועים פה עם חיוך זה כי לא הצליחו למחוק להם אותו. נו, אין פרידה אופטימית ומתוקה מזו

מוגש באמצעות לאומי עסקים שמסייעים לעסקים קטנים לגדול. מוזמנים לבקר באפליקציית עסקים משתפים בפייסבוק ולשתף את בית העסק שלכם. יש לכם עסק עם סיפור מעורר השראה? כתבו לנו [email protected]

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן