זה כנראה הקעקוע הכי יעיל בעולם

הרבה אנשים שמחליטים לעשות לעצמם קעקוע נתקעים בשלב בו הם צריכים לבחור מה לקשקש על העור שלהם. בכל זאת, מדובר במזכרת שתשאר איתם לנצח נצחים, וצריך לחשוב על משהו שיהיה מספיק מגניב בזמן אמת ולא מביך גם בעוד עשור או שניים.

הבחורה שידה מצולמת למעלה בחרה לנצל את הקעקוע שלה למטרה שהיא אולי לא כל כך מגניבה, אבל בהחלט שימושית: האצבע שלה הפכה לסרגל, ופרק היד הפך לשורות מחברת בו היא נוהגת, על פי עדותה, לרשום מספרי טלפון וכתובות.

״זה קעקוע הסרגל והמחברת שלי. אני מאמינה שקעקועים יכולים לשמש גם למטרות של פונקציונליות ועזרה לזכרון. אני מעצבת, לכן אני משתמשת בסרגל בשביל לעצב כפתורים, ריץ׳-רצ׳ים ומדידת מידות. בדרך כלל המחברת כוללת כתובות או רשימות עליה״, היא כתבה.

קעקוע הזה בהחלט יעיל, אך האם הוא אמיתי? אחרי שהתמונה פורסמה ב-BuzzFeed, זו שהעלתה אותה מחקה את חשבון הטאמבלר שלה, וגם אתרי קעקועים אחרים שדיווחו עליו מחקו את האייטמים. זה כנראה אומר שמדובר בזיוף, או לכל הפחות תמונה ששייכת למישהו אחר (ולא לזו שפרסמה אותה). אולי אפילו זה לא קעקוע אמיתי אלא סתם ציור זמני שנעשה בדיו רגיל.

זה לא באמת משנה. הקונספט עצמו עדיין נשאר חמוד לאללה – ואם בא לכם לעשות קעקוע, אתם יכולים להכניס את האופציה הזו לרשימת האפשרויות שלכם.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן