אם ביונסה לא מופיעה בישראל – זה מה שמגיע לה

למרות השמועות המוקדמות, ביונסה לא תגיע להופיע לישראל. לפחות לא ב-15.6. הבשורה הקשה הכתה את מעריצי הזמרת בשוק ובתדהמה (או סתם בתחושת באסה קטנה) – ואחד מהם, בחור מוכשר מאוד בשם עילי רז, החליט להפוך את הבאסה שלו למשהו פרודקטיבי, שאולי אפילו יוכל לשכנע את הזמרת לתת צ׳אנס למדינה הקטנה שלנו למרות הכל.

״ככל מעריצי/ות ביונסה השרופות, גם ליבי נשבר כששמעתי שהמלכה לא תגיע לביקור במולדת״, כתב עילי בעמוד הפייסבוק שלו: ״אך במקום להתמרמר ביני לביני, החלטתי לחלוק את המרמור עם כולכן ולעשות את זה בדרך ההולמת היחידה לדיווה – מחווה לפאביולסנס! אני אצייר כל אחד מהלוקים החדשים של ביונסה המופיעים בקליפים של כל אחד מהשירים באלבום החדש שלה עד שלא תישאר לה ברירה אלא לבוא לארץ!״.

וכך, פרוייקט הציורים הגדול של ביונסה יצא לדרך. איליי מוכשר כשד, וכבר רגיל לצייר דימויים זוהרים של דמויות בתרבות הפופולרית. עמוד הפייסבוק שלו מלא בדימויים כאלה. בזמן הקרוב, כך נראה, הוא ישקיע את כל הכשרון שלו כדי לצייר את ביונסה – והמעריצים באסקטזה.

״הפרויקט של ביונסה התחיל בכלל מתוך מם שראיתי בתמונה מתוך הופעה, תוך כדי אני שומע את XO, השיר האהוב עליי מהאלבום החדש שלה, והצבעוניות של הקליפ קפצה לי בראש, ראיתי אותו והיה לי אימג׳ ברור של התחושה והתוצאה שאני רוצה״, עילי סיפר לנו: ״אח״כ מצאתי את התמונה שתיארה את זה במדוייק. הרעיון לפרויקט צץ לי תוך כדי ציור, רציתי לחוות את כל זה בהופעה שלה, לראות ולשמוע בעצמי. ככה נולד הפרויקט. לטעמי הוא קצת מגלומני, ולא חשבתי שהוא ייקבל כ״כ הרבה תגובות אוהדות, אבל אנשים מאוד אוהבים את הקונספט ואת העבודות. זה אחד הפרויקטים שיותר נהנתי לעשות״.

בשלב זה הפרוייקט כולל שני ציורים – וכנראה שיהיו עוד כאלה בהמשך. לפחות עד שביונסה תחליט להגיע.

אבל ביונסה, כאמור, היא לא ההשראה הראשונה לציורים של עילי. ״אני מצייר כי זו הדרך שלי לתעד את החוייה שלי בעולם. או לפחות את החוויות ששוה לתאר״, הוא מספר. ״אני רואה רגעים, שברירים של מבט, של הבעה, של תאורה או תחושה ומשם אני ממשיך. אין לי מקור מסויים של השראה, אני יכול לראות סרט או תמונה, לשמוע שיר או לצפות במופע, או פשוט חוויה קצת שונה מהרגיל. אני בעיקר מאייר דמויות שאני מוצא בהן הירואיות מסויימת, לעיתים רבות מתוך החולשות שלהן. כשהן נמצאות או בנקודת שפל או שיא. חייב להיות בהן אלמנט שמערער על מוסכמה כלשהי, מגדרית או שהיא נלחמת בתאגיד כלשהו. חייבת להיות גם אסטטיקה ייחודית, לא בהכרח מה שיוגדר כ׳יופי׳ נורמטיבי״.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן