התשובה הכי טובה אי פעם להומופובים

חברת החטיפים Honey Maid וודאי ידעה שהפרסומת החדשה שלה, שכוללת צילום של משפחות חד מיניות, תעצבן כל מיני גורמים שמרניים. בכל זאת, מדובר בארצות הברית הפוריטנית, מקום בו לאותם שמרנים יש הרבה מאוד כח ועדיין לא נהוג להציג הומוסקסואליים בהפסקות הפרסומות.

למרות זאת, החברה יצאה לפני כחודש עם הפרסומת החדשה, שמטרתה הצגת ״שלמות״ על ידי בחינה של כל מיני משפחות מודרניות, משפחות שכוללות גם הורים חד מיניים ומעורבים.

הביקורות, כצפוי, לא איחרו להגיע. הארגון הדתי ״מיליון אמהות״ למשל, הזמין את חבריו לשלוח נכתב לבכירי החברה ולמחות על הפרסומת. ״אנחנו דואגים שהפרסומת שלכם נועדה לקדם את האג׳נדה של הלה״טבים, ומודאגים אפילו יותר מכך שהפרסומת הזאת תשנה את משמעות המילה ׳שלמות׳״, נכתב בנוסח המומלץ של המכתב.

אנשי Honey Maid לא התרגשו. במקום לעשות מה שתאגידים עושים במקרים של שערוריות כאלה, וזה להוריד את הפרסומת ולשלוח מסר דיפלומטי ומתנצל – הם החליטו ללכת עם המסר שלהם עד הסוף. לשם כך הם הזמינו שתי אמניות, נתנו להן להדפיס את כל המכתבים המתנגדים שקיבלו בעקבות הקמפיין, וביקשו מהן להכין באמצעותם את המסר האוהב הזה:

בסופו של דבר התגלה גם הנתון המשמח באמת: על כל מכתב תלונה נגד הקמפיין התקבלו יותר מעשרה מכתבי תמיכה, ששמחו שחברה מסחרית לא משחקת את משחק ההדרה, שמאפשר רק למשפחות ״נורמטיביות״ לקבל ייצוגים תרבותיים במיינסטרים. מסתבר שגם אמריקנים יכולים לפעמים להפתיע לטובה.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן