העולם הופך לכדור קטן בסרטון פנורמי נפלא שיעיף לכם את הראש

לצלם הגרמני ג׳ונס גינטר תמיד היה חלום: להצליח לצלם סרטון וידאו שיהפוך את העולם למיניאטורי. הרעיון שלו התבסס על צילום פנורמי רחב במיוחד, שיצליח לגרום לסביבה הקרובה למצלמה להתעוות בצורה מעגלית, ובעצם ליצור כדור קטן ועגול שיראה כמו כדור הארץ כולו.

לאחר שנה של נסיונות, שכללו הרבה מאוד מצלמות שהוצבו בזוויות מוזרות על כל מיני עצמים כמו פטיפונים ומראות – מצא גינטר את השיטה לעשות את זה כמו שצריך: הוא לקח שש מצלמות גו פרו קטנות, בנה להם תושבת מיוחדת, וצילם שישה סרטונים שונים בזוויות שונות. לאחר מכן, בתוכנת העריכה, הוא חיבר את כל הסרטונים כך שיצרו את האפקט המתבקש.

התוצאות, שמוצגות בסרטון כאן למעלה, מדברות בעד עצמן.

אם יש לכם שש מצלמות כאלה בבית ובא לכם להכין סרטונים כאלה, גינטר החרוץ העלה את התוכניות התלת-ממדיות לתושבת לרשת, כך שהמעוניינים יוכלו להדפיס כזו בעצמם במדפסת תלת-ממד. כך כולם יוכלו להפוך את מקום מגוריהם לעולם מיניאטורי מקסים. בתנאי שיש לכם שש מצלמות כאלה, כמובן.

בחודשים האחרים אנשי השיווק של גו פרו עושים עבודה טובה בלאתר סרטונים מגניבים שצולמו על ידי המצלמות האלה, ולהעלות אותם ברשת כפרסומת ליכולת שלהן. בשלב זה סרטון העולם המיניאטורי עדיין לא נושא את הלוגו של החברה – אך לא יהיה מפתיע לראות אותו עולה גם בגירסת הפרסומת בימים הקרובים.

דרך TNW

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן