5 סיפורים מפתיעים של אנשים שגילו כי אינם ההורים הביולוגים של ילדיהם

לעתים החיים מציבים בפנינו הפתעות מוחלטות. היום, באמצעות בדיקות DNA, הורים עשויים לגלות אמת מפתיעה שמשנה את כל מה שחשבו אודות האנשים הקרובים להם. למשל, שילדיהם אינם ילדיהם הביולוגיים, עקב טעות בבית החולים או עקב בגידה של בת הזוג או עקב סיבות אחרות, שונות ומשונות.

הנה חמישה סיפורים מוזרים במיוחד של הורים שקיבלו את הפתעת חייהם כשהם גילו שהילדים שלהם הם אינם מי שהם חשבו שהם – וכיצד התמודדו עם הגילוי.

1. ההחלפה שהולידה חברות

בשנת 1999 נולדו בבי החולים שבקופייסק (רוסיה) שתי ילדות חמודות בהפרש של 15 דקות זו מזו. בבית החולים התבלבלו בפתקים עם שמות הבנות ולמעשה החליפו ביניהן: התינוקת שנקראה אירינה היתה בעצם אמורה להיות אנה, ואנה היתה אמורה להיות אירינה.

במשך שנים גדלו השתיים בבתים לא שלהן והיו יכולות להזדקן בלי לדעת את האמת על הוריהן הביולוגיים, עד שאחד האבות רצה להתגרש מאישתו. מכיוון שהבת שלו (שכאמור, היא בכלל לא ביתו) לא נראית כלל כמותו, הוא דרש לקיים לה בדיקת DNA, כי האמין שאישתו בגדה בו. בדיקת ה-DNA גילתה שלא רק שהיא אינה בתו, היא גם אינה בתה הבילוגית של האם. בירור קצר לאחר מכן העלה את האמת.

אירינה ואנה, שגרו כל השנים במרחק של קילומטרים ספורים זו מזו, נפגשו ושמחו להכיר. שני זוגות ההורים שלהם נפרדו במהלך שנות ילדותן, אך ההורים שנשארו לגדל את הילדות קיבלו פיצויים על סך 100,000 דולרים כל אחד, ואף שקלו לעבור לגור ביחד (אירינה נשארה לחיות עם אמה הלא ביולוגית ויוליה עם אביה הלא ביולוגי) כדי שיוכלו לחיות גם עם הבנות הביולוגיות שלהן וגם עם הבנות שהן גידלו כבר 12 שנים.

בתמונה: אירנה ואנה

2. הבדיקה שעצרה חתונה

הסיפור הזה מתחיל באהבה גדולה ומסתיים בשברון לב ענק: בחור ישראלי הכיר במכון הכושר בו הוא התאמן בחורה לא יהודיה שמצאה חן בעיניו. למרבה השמחה, גם הוא מצא חן בעיניה. השניים התחילו לצאת, התאהבו, יצאו לחופשה בחו״ל ובשלב מסויים אף התארסו. בערך בזמן האירוסים הם גם גילו שהם בהריון – והשמחה הפכה לכפולה.

הבעיה התחילה כשהבחור היה צריך לרשום את התינוק כבנו בבית המשפט. מכיוון שאשתו לעתיד אינו יהודיה, הוא היה צריך לבצע בדיקת אבהות כדי להשלים את הרישום – בדיקה שהוכיחה שהוא כלל לא האב.

ההזמנות לחתונה כבר נשלחו, אך בן הזוג הנבגד לא יכל לסלוח לזוגתו – וביטל את החתונה במקום.

3. גם מפורסמים נופלים

הרבה מפורסמים נאלצו לבצע בדיקת אבהות אחרי שהרגישו שגרופיות בהריון מנסות לנצל אותם, אבל הסיפור של אידריס אלבה מ״הסמויה״ אחר. לפני מספר שנים גר אידריס עם חברתו דזירי, ולאחר כמה שנים של זוגיות מאושרת היא ילדה בן. זה היה בנו הראשון של אידריס, והוא מתאר את יום הלידה כאחד המאושרים בחייו.

עד מהרה אידריס התחיל להרגיש שמשהו לא בסדר. התינוק לא היה דומה לו בכלל – והוא ביצע בדיקת אבהות שהוכיחה שהוא אינו האבא. ״לקהל דבר כזה ואז שזה נלקח ממך כל כך מהר, זה היה כמו לקבל אגרוף לפרצוף״, הוא אמר. במהלך מספר שנים הוא סרב לדבר על המקרה עד שבסופו של דבר חשף אותו בראיון למגזין GQ, שם גם סיפר שכנראה שכל העניין הזה הוא קארמה. ״גם אני לא הייתי מלאך בחיי, אתה מבין מה אני אומר?״, הוא סיפר בראיון – והבטיח שמעתה הוא מפסיק להתפרפר.

בתמונה מימין: אידריס אלבה

4. המקרה ההפוך

בסוף שנת 2010 יצא לאוויר העולם ״התינוק ג׳ק״, תינוק קטן וחמוד שאמו לא רצתה בו. היא נתנה אותו לאימוץ – מהלך שהפתיע מאוד את ג׳ייק סטריקלנד – אביו של התינוק.

ג׳ייק, שניהל רומן עם אימו של התינוק ג׳ק, ידע על ההריון בזמן אמת. למרות שהרומן בין השניים הסתיים, ג׳ייק הבהיר לאמא שהוא רוצה להיות נוכח בחייו של בנו, ואף הציע לאמץ אותו. לטענתו, בכל הזמן הזה האם עשתה צעדים כדי לתת את הבן לאימוץ, וניצלה לשם כך את חוקי מדינת יוטה, שמפלים מאוד את זכויות האבות הביולוגיים במקרים כאלה.

למרות שבדיקת DNA הוכיחה שג׳ייק הוא האב, הוא עדיין לא הצליח לקבל את בנו בחזרה – זאת למרות מאבק ארוך מאוד ואף הגשת תביעה ייצוגית על סך 130 מיליון דולרים נגד מדינת יוטה, שלטענת עורכי דינו מעודדת מקרים של חטיפה ורמאות של תינוקות. המאבק המשפטי של ג׳ייק כדי לקבל אליו את בנו נמשך, אך ככל שעובר הזמן כך הסיכויים שזה יקרה הולכים ופוחתים, שכן הילד כבר בן 3 ומכיר רק את המשפחה המאמצת שלו.

5. החשוד המיידי: הנסיך ובדיקת האבהות

משפחת המלוכה של בריטניה כבר מזמן הפכה בעיקר למקור לרכילות – והמקרה המוזר של הנסיך הארי מוכיח את זה בגדול. במהלך השנים האחרונות עלתה וחזרה השמועה שהארי הוא בכלל לא בנו של הנסיך צ׳ארלס, אלא בנו של השחקן ג׳יימס האוויט, איתו ניהלה הנסיכה דיאנה רומן בשנות ה-80. ובאמת, קשה להכחיש את הדמיון הגדול של הנסיך הג׳ינג׳י לשחקן – דמיון גדול הרבה יותר מלצ׳ארלס.

דרך celebdirtylaundry

האם אי פעם תתבצע בדיקת DNA שתנשל את הארי ממשפחת המלוכה? לא בטוח. מדי פעם צצות כותרות לפיהן מישהו מבני המשפחה דורש לבצע אחת, ולכו תדעו – אולי אחת כזאת אכן בוצעה והתוצאות נשמרות בסוד כדי לא ליצור סקנדל. בסופו של דבר – אם נסיך בריטניה יכול לטעות בנוגע לזהות של בנו זה וודאי יכול לקרות לכל אחד ואחד מאיתנו.

להזמנת בדיקת אבהות עכשיו

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן