יש מצב שכולנו נעבוד בעתיד על שולחן עומד

יש שאומרים שישיבה היא העישון החדש. העובדה היא כי עבודות רבות היום דורשות מהעובד לשבת מול מסך מחשב במשך שעות ארוכות ביום אינה מיטיבה עם הגוף האנושי, שלא אמור לשבת כל כך הרבה זמן באותו מקום. אם אתם לא מאמינים לנו, רק נסו להזכר בכאבי הגב שיש לכם אחרי יום עבודה ארוך מול המסך.

פרוייקט קיקסטארטר חדש מנסה לשים קץ לישיבה הארוכה ולסכנות הבריאותיות שהיא מציבה בפנינו. קבלו את השולחן העומד: שולחן שבלחיצת כפתור יאפשר לכם לעבור מתנוחת ישיבה לתנוחת עמידה, ולגוון את יום העבודה שלכם במגוון תנוחות עבודה.

ל-StandDesk יש מנוע פנימי, שחלקו העליון מתרומם עד למצב בו העובד יכול להשתמש בו כשולחן עמידה בלחיצת כפתור אחת. יש לציין שזה לא השולחן הראשון שעושה את זה – אבל זה כן השולחן הראשון שעושה את זה במחיר שפוי: הדגם הבסיסי של השולחן עולה 400 דולרים (לא כולל משלוח כמובן) – בעוד שולחנות דומים אחרים יכולים בקלות לעלות אלפי דולרים.

השולחן העומד עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ויכול לסחוב מטען של 100 קילו מבלי להתאמץ. דגם הפרימיום שלו גם כולל  שטח אחסון מיוחד לכבלים חשמליים ועמדת הטענה שתאפשר לכם להוציא את כל החיבורים שרק תרצו בצורה מסודרת ומאורגנת. אפשרות נוספת היא לרכוש את השולחן עם יחידת שליטה חכמה, שתאפשר לכם לשמור מספר גבהים רצויים ולעבור ביניהם בצורה אוטומטית.

תוך שעות ספורות הצליח פרויקט הקיקסטארטר הזה להשיג את המימון שהוא שאף אליו (50,000 דולרים) , ובשלב זה הוא הצליח לגייס סכום של למעלה מ-170,000 דולר, כש-43 ימים עדיין נותרו לגיוס.

המשלוח לישראל וודאי ייקר את כל העסק, אבל עדיין מדובר בפתרון משתלם מאוד לכאלה שמחפשים עמדת עבודה בעמידה שתוכל לשמש אותם גם כשהם רוצים לשבת.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן